Η Lamborghini είχε κατασκευάσει μόλις έντεκα δεξιοτίμονες Miura και η μια πωλείται


ΚΑΘΕ MIURA ΠΟΥ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΗΣΗ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΔΕΞΙΟΤΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΕΞΤΡΑ.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 20/7/2020

Οι Miura που έχουν κατασκευαστεί συνολικά είναι λίγες, μιας και τότε ήταν άλλες εποχές για τα υπερ- αυτοκίνητα, ενώ ακόμα πιο λίγες είναι οι δεξιοτίμονες. Για την ακρίβεια μόλις έντεκα και μια από αυτές είναι η κόκκινη των φωτογραφιών μας, η οποία έχει και μια ενδιαφέρουσα ιστορία.

Με βάση τα αρχεία της εταιρείας έχει τον αριθμό πλαισίου 5036 και αναφέρεται πως κατασκευάστηκε στις 31 Μαρτίου του 1972 με βάση τις τότε ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Μιας και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αγοράστηκε μαζί με μια άλλη Miura από τον εισαγωγέα της μάρκας στην Αυστραλία μετατράπηκαν και τα δύο σε δεξιοτίμονα και μόλις έφτασαν στο Down Under η κόκκινη πουλήθηκε σε έναν οπαδό της μάρκας που την κράτησε μέχρι και το 1975.

Ο δεύτερός της ιδιοκτήτης την είχε για εννέα χρόνια αλλά φαίνεται πως δεν την κινούσε πολύ, καθώς όταν πουλήθηκε εκ νέου το 2004 είχε μόλις 48.708 km στο κοντέρ της. Η πώληση συνδυάστηκε και με εργασίες συντήρησης στο αμάξωμα και ανακατασκευής σε ανάρτηση και κιβώτιο, ενώ η σειρά του V12 των 4.000 cc για εκτεταμένες εργασίες ήρθε το 2010.

Στη συνέχεια η πανέμορφη Miura επέστρεψε στην Ευρώπη και τη Μεγάλη Βρετανία, βάφτηκε εκ νέου στην ίδια απόχρωση Rosso Corsa μιας και η αρχική βαφή είχε αρχίσει να δείχνει έντονα σημεία φθοράς και με μόλις 51.523 χιλιόμετρα στο κοντέρ είναι και πάλι προς πώληση.

Η τιμή αυτής της Lamborghini έτσι κι αλλιώς θα φτάσει επταψήφιο νούμερο, καθώς θα γίνει ανάρπαστη, ενώ στις ιδιαιτερότητές της που θα αυξήσουν και άλλο το ενδιαφέρον των συλλεκτών περιλαμβάνεται το εργοστασιακό air condition, το ραδιόφωνο και το προαιρετικό μπλοκέ διαφορικό.