Η Lamborghini θα παρουσιάσει 4 νέες προτάσεις μέσα στο 2022


Φέτος θα είναι η τελευταία χρονιά που οι Ιταλοί θα λανσάρουν νέα μοντέλα αποκλειστικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Πότε υπολογίζεται η έλευση της πρώτης αμιγώς ηλεκτρικής πρότασης; 

  • 25/1/2022

Την παρουσίαση του πλάνου πάνω στο οποίο θα βαδίσει η Lamborghini προκειμένου να φτάσει στον πλήρη εξηλεκτρισμό των οχημάτων της παρουσίασε ο CEO της εταιρείας, Stephan Winkelmann, μέσα από συνέντευξη που παραχώρησε στο βρετανικό περιοδικό Car.

Όπως έγινε γνωστό το 2022 θα είναι η τελευταία χρονιά στην ιστορία της φίρμας όπου στη γκάμα θα υπάρχουν νέα μοντέλα που δεν θα ενσωματώνουν καμία ηλεκτρική υποβοήθηση. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία το 2023 ετοιμάζεται να λανσάρει μία plug-in hybrid πρόταση που θα είναι ο αντικαταστάτης της Aventador ενώ αντίστοιχες προτάσεις θα δούμε και για την Huracan και την Urus το 2024. Μέχρι σήμερα το μοναδικό υβριδικό όχημα που έχουν παρουσιάσει οι Ιταλοί είναι η Sian η οποία όμως δεν μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά ηλεκτρικά, ενώ από την γραμμή παραγωγής βγήκαν λιγότερες από 100 μονάδες.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του ισχυρού άντρα της Lamborghini φέτος θα παρουσιαστούν δύο νέες προτάσεις της Huracan και δύο της Urus. Αναφορικά με την Huracan η πρώτη πρόταση θα αφορά ένα μοντέλο που θα έχει off-road χαρακτηριστικά και θα βασιστεί στο πρωτότυπο Sterrato, ενώ το δεύτερο εικάζεται ότι θα φέρει την ονομασία JV Stradale και θα προσανατολίζεται στις υψηλές επιδόσεις. Σχετικά με την Urus έχουμε δει το τελευταίο διάστημα αρκετές κατασκοπευτικές φωτογραφίες από το επερχόμενο μοντέλο και τις αλλαγές που θα φέρει.

Όταν το ημερολόγιο γράψει «2023» η Lamborghini θα παρουσιάσει το πρώτο plug-in hybrid μοντέλο της που θα πάρει τη θέση της Aventador και θα φέρει έναν νέο V-12 κινητήρα. Την αμέσως επόμενη χρονιά θα αποκαλυφθούν οι εξηλεκτρισμένες προτάσεις της Urus και της Huracan. Η πρώτη θα χρησιμοποιεί έναν V-8 ενώ για την περίπτωση της δεύτερης ακούγεται ότι η εταιρεία θα προχωρήσει στην ανάπτυξη ενός νέου κινητήρα τον οποίο θα μελετήσει και θα σχεδιάσει μόνη της, χωρίς την βοήθεια της Audi ή της Porsche.

Οι φήμες μιλούν για ένα V-8 σύνολο που σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα θα αποδίδει 850 PS. Την ίδια στιγμή συνεχίζονται εντατικά όλες οι ενέργειες για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Προς το παρόν το project βρίσκεται σε αρχικό στάδιο με τους Ιταλούς να δοκιμάζουν EVs ανταγωνιστών προκειμένου να διερευνήσουν όλα εκείνα τα στοιχεία μέσα από τα οποία θα παρουσιάσουν τις δικές τους ανταγωνιστικές προτάσεις.

Πηγή: caranddriver.com