H Lexus έκανε μια τριετία για να εξελίξει τα τέλεια καθίσματα του ES


ΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ Η LEXUS ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΟΛΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ES.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 2/11/2018

Τρία χρόνια. Τόσα έκανε η Lexus για να σχεδιάσει το καθίσματα του καινούργιου της μοντέλου, του ES. Και αυτό γιατί ο στόχος της ήταν τα καθίσματα να παρέχουν την ιδανική στήριξη και άνεση ανεξάρτητα από το σωματότυπο όσων κάθονται σε αυτά, ενώ ταυτόχρονα ο σχεδιασμός τους έπρεπε να είναι «καθαρός και βαθύς». Σύμφωνα με τον Takeshi Kawano, έναν από τους αρχιμηχανικού που εργάστηκε στην εξέλιξη του καινούργιου ES.

Το «καθαρός» αναφέρεται, πάντα σύμφωνα με το Kawano, στο ότι δεν χρειάζεται να ασχοληθεί κανείς ιδιαίτερα πολύ για να βρει την κατάλληλη θέση. «Κάθεσαι και από την πρώτη στιγμή νοιώθεις πως η θέση οδήγησης είναι η σωστή», λέει, ενώ το «βαθύ» αφορά την πλήρη στήριξη που αισθάνεται κανείς στο κάτω μέρος της πλάτης του. Και το ότι δεν μετακινείται από τη θέση του, όσο υψηλές και αν είναι οι πλευρικές επιταχύνσεις.

Η δομή του καθίσματος του νέου Lexus αυτή καθαυτή είναι απλή: υπάρχει ένα μεταλλικό πλαίσιο γύρω από το οποίο τοποθετείται αφρός πολυουρεθάνης. Οι βάσεις του καθίσματος είναι επίπεδες αλλά τα πλευρικά τμήματα είναι ιδιαίτερα τονισμένα, προκειμένου να επιτυγχάνεται η σωστή στήριξη του σώματος που προαναφέραμε. Φυσικά η ίδια προσοχή έχει δοθεί και στα σπορ καθίσματα του ES.