Η Lexus γιγαντώνεται και στην Ιαπωνία


Είναι γνωστό ότι η Lexus είναι το πολυτελές κομμάτι της Toyota και ειδικότερα στην Αμερική «χτυπάει» πρωτιές στις πωλήσεις. Στην Ιαπωνία το 2005 πούλησε 10,923 αυτοκίνητα παρά το γεγονός ότι εισήλθε στην εν λόγω αγορά τον Αύγουστο του ίδιου χρόνου.
  • 9/2/2006
Είναι γνωστό ότι η Lexus είναι το πολυτελές κομμάτι της Toyota και ειδικότερα στην Αμερική «χτυπάει» πρωτιές στις πωλήσεις. Στην Ιαπωνία το 2005 πούλησε 10,923 αυτοκίνητα παρά το γεγονός ότι εισήλθε στην εν λόγω αγορά τον Αύγουστο του ίδιου χρόνου. Στόχος της Lexus είναι σαφώς να υπερασπιστεί το όνομά της μέσα στην πατρίδα της αλλά και να διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς από τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες πολυτελών αυτοκινήτων. Αυτό βέβαια ίσως και να είναι δύσκολο διότι η BMW, Mercedes-Benz και η Audi αύξησαν τις πωλήσεις τους στην Ιαπωνία το 2005. Η BMW πούλησε 45,000 αυτοκίνητα παρουσιάζοντας αύξηση 16%, η Audi πούλησε 15,400 αυτοκίνητα (+11,6%) και η Mercedes-Benz πούλησε 49,000 αυτοκίνητα (+4,8%).
Στόχος της Lexus σύμφωνα με εκτίμησή της είναι να διαθέτει 500,000 μονάδες το χρόνο, ποσοστό δηλαδή μικρότερο του 9% του συνολικού μεριδίου της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου.

Βασίλης Χειλάκης