Η Lexus παρουσιάζει το νέο σύστημα DIRECT4 για τα υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα της


Mε το DIRECT4 και τα πλεονεκτήματα που επιφέρει η Lexus θέλει να προσθέσει fun to drive στα μελλοντικά υβριδικά και ηλεκτρικά της

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: LEXUS
  • 8/12/2020

Ο εξηλεκτρισμός δεν εξασφαλίζει μόνο χαμηλές ή και μηδενικές εκπομπές ρύπων στην περίπτωση των πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων αλλά μπορεί να εξελίξει και τα δυναμικά τους χαρακτηριστικά. Να προσθέσει δηλαδή ισχύ και να βελτιώσει τόσο την οδική συμπεριφορά και την πρόσφυση όσο και το fun to drive.

Αυτό ακριβώς θέλει να κάνει και η Lexus με το DRIVE4, ένα σύστημα ελέγχου που προορίζεται για τα μελλοντικά υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα της.

Στην περίπτωση των ηλεκτρικών το DRIVE4 θα χρησιμοποιεί τους ηλεκτροκινητήρες που θα υπάρχουν και στους δύο άξονες προκειμένου να ελέγξει με ακρίβεια τη ροπή που αποδίδει ο καθένας τους. Επίσης αυτόματα θα ελέγχει και την απόδοσή τους προκειμένου να την προσαρμόζει στο προφίλ του εκάστοτε οδηγού.

Η ιαπωνική μάρκα πολυτελείας της Toyota δεν ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες αλλά ανάφερε χαρακτηριστικά πως το συγκεκριμένο σύστημα θα έχει πολύ γρήγορη απόκριση και θα δημιουργεί στον οδηγό την αίσθηση πως είναι άμεσα συνδεδεμένος με το αυτοκίνητο.

Στο πρωτότυπο, που είναι υβριδικό, η μετάδοση μπορεί να αλλάζει από τους εμπρός σε όλους τους τροχούς. Επίσης από μια κατανομή 50:50 στους δύο άξονες μπορεί να πάει σε μια πιο πισωκίνητη ρύθμιση με έως και το 80% της ροπής να καταλήγει στον πίσω άξονα.

Η Lexus παρουσίασε και ένα πρωτότυπο crossover με δύο ηλεκτροκινητήρες, καθένας από τους οποίους αποδίδει 204 PS και 300 Nm.