Η Lotus αλλάζει λογότυπο!


H βρετανική φίρμα περνά σε νέα εποχή και μαζί με αυτή έφτασε και η ώρα να αλλάξει το λογότυπο της.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 9/8/2019

Η παρουσίαση του ηλεκτρικού hypercar, της Evija, έχει σηματοδοτήσει μία νέα εποχή για την βρετανική εταιρία η οποία από το 2017 ανήκει στην κινεζική Geely (όπως η Volvo και η Polestar).

Στα επόμενα χρόνια αναμένεται να δούμε και πιο συμβατικά ηλεκτρικά Lotus και όπως είναι λογικό οι Βρετανοί θα δημιουργούν σταδιακά μία νέα εικόνα. Η οποία περιλαμβάνει και το νέο λογότυπο της εταιρίας που ξεχωρίζει από το πιο έντονο κίτρινο και το πιο απέριττο digital μοτίβο.

Μάλιστα για πρώτη φορά από την 1948 που ιδρύθηκε η εταιρία από τον Colin Chapman δεν υπάρχει καθόλου περίγραμμα γύρω από το σήμα υποδηλώνοντας την καθαρότητα και την απλότητα της φιλοσοφίας της εταιρίας.