Η Manhart αποχαιρετά την BMW M2 Competition με μια «σκληροπυρηνική» track-only πρόταση


Λίγο πριν μπει στο... χρονοντούλαπο της ιστορίας, οι μηχανικοί της Manhart "απογειώνουν" την απερχόμενη γενιά του εμβληματικού coupe.   

  • 22/2/2022

O μύθος που έχει χτίσει η γενιά F87 της BMW Μ2 Competition είναι λίγο πολύ γνωστός σε όσους δηλώνουν fans της γερμανική φίρμας. Πλέον, το δημοφιλές coupe ετοιμάζεται να μπει στην ιστορία αφού η BMW αναπτύσσει ήδη την επόμενη γενιά η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί τους επόμενους μήνες.

Αυτό οδήγησε τους μηχανικούς της Manhart στην απόφαση να πουν το δικό τους «αντίο», παρουσιάζοντας μια "hardcore" βελτίωση που απευθύνεται για χρήση στην πίστα. Αυτό που έκαναν αρχικά ήταν να προσθέσουν ένα νέο turbo kit καθώς και νέο intercooler. Παράλληλα τοποθέτησαν νέο σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι ενώ οι μετατροπές στο software απογείωσαν την ιπποδύναμη στους 630 PS και την ροπή στα 553 Nm.

Και δεν σταμάτησαν εκεί… Αναβάθμιση υπήρξε και στο σύστημα πέδησης επιλέγοντας να δανειστούν το αντίστοιχο που εξοπλίζει την BMW M4 GT4και διαθέτει δαγκάνες έξι πιστονιών. Αυτό τοποθετήθηκε στους μπροστινούς τροχούς ενώ στους πίσω παρέμεινε το «μαμά» σύστημα. Η ανάρτηση είναι ρυθμιζόμενη coilover τριών επιπέδων από την KW ενώ οι ζάντες έχουν διάμετρο 19 ιντσών.

Στο εσωτερικό κάνει «μπαμ» ο αγωνιστικός χαρακτήρας της M2 με την αφαίρεση της πίσω σειράς καθισμάτων, ενώ μπροστά έχουν επιλεχθεί bucket της Recaro. Η συνολική εικόνα «δένει» με carbon αναφορές τόσο στην κεντρική κονσόλα όσο και στα paddles.