Η Maserati δεν θέλει να μοιραστεί τον Nettuno και έχει τους λόγους της


Στόχος των Ιταλών είναι ο 6κύλινδρος "Ποσειδώνας" να μείνει εντός των τειχών και να συνοδεύει αποκλειστικά τα μοντέλα με την "Τρίαινα".

  • 8/4/2022

Ήταν 2020 όταν η Maserati παρουσίαζε την MC20 με στόχο να ανέβει ψηλά στην συνείδηση του αγοραστικού κοινού αναφορικά με τις προτάσεις υψηλών επιδόσεων. Κυρίαρχο ρόλο σε αυτή την πρόταση έπαιξε ο V6 Nettuno με το διπλό turbo που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε μέσα στο “σπίτι” της φίρμας αποδίδοντας 630 PS και 730 Nm ροπής.

H Maserati MC20
H Maserati MC20

Ο Nettuno, έχοντας δεχθεί μια σειρά παρεμβάσεων ώστε να πέσουν οι παραπάνω αριθμοί, χρησιμοποιήθηκε και στην Maserati Grecale που αποκαλύφθηκε πριν από λίγες ημέρες 

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ο Federico De Medio, επικεφαλής του τμήματος Vehicle Validation της Maserati, με δηλώσεις του στο autoblog.com αποκάλυψε πως στόχος της εταιρείας είναι ο Nettuno να παραμείνει εντός των τειχών και να μην χρησιμοποιηθεί από κάποιο άλλο αυτοκίνητο του ομίλου Stellantis.

Θέλουμε ο Nettuno να είναι ο κινητήρας που θα αντιπροσωπεύει το brand μας. Αναπτύχθηκε με στόχο να συνδεθεί αποκλειστικά με τη Maserati και όλοι όσοι δούλεψαν για αυτόν είχαν στο μυαλό τους τα αυτοκίνητα της εταιρείας. Τεχνικά είναι εφικτό να εφαρμοστεί και σε άλλα αυτοκίνητα του ομίλου, αλλά θέλουμε να τον κρατήσουμε για εμάς. Τον χρησιμοποιήσαμε στην MC20, τώρα στην Grecale και σίγουρα θα τον δούμε ξανά στο μέλλον αλλά μόνο σε προτάσεις της Maserati”.

Κάπου εκεί ο De Medio άφησε να εννοηθεί ότι στόχος της Maserati είναι σταδιακά να πάρει "διαζύγιο" από τον V8 της Ferrari που συνόδευε για χρόνια αρκετές από τις προτάσεις της. Συγκεκριμένα τόνισε πως στόχος ήταν να αναπτυχθεί ένας V6 που θα έχεις όμως τη δύναμη ενός V8.

Όταν ερωτήθηκε πόσος χρόνος ζωής έχει απομείνει στο 8κύλινδρο σύνολο απάντησε: “Θα εξαρτηθεί από το ίδιο το προϊόν, δηλαδή με τον τρόπο που θα ανταποκριθεί η αγορά, αλλά και τους κανονισμούς που θα εφαρμοστούν”.

Όταν στη συνέχεια ο δημοσιογράφος ζήτησε να μάθει αν υπάρχει στα πλάνα η ανάπτυξη ενός νέου V8 συνόλου η απάντηση ήταν: “Ποτέ μη λες ποτέ αλλά προς το παρόν έχουμε τον Nettuno που είναι ένας νέος κινητήρας οπότε ας τον απολαύσουμε!”

Αυτό που προκύπτει ως συμπέρασμα είναι πως οι μέρες των V8 είναι μετρημένες, κάτι που συμβαίνει ήδη και με τους V12. Οι επόμενες προτάσεις της Maserati για τα αυτοκίνητα που τον “φοράνε” θα σχεδιαστούν με βάση την ηλεκτροκίνηση ενώ όσα ξεφύγουν από αυτό το "μονοπάτι" τουλάχιστον θα έχουν να υπερηφανεύονται ότι χρησιμοποιούν έναν V6 που δεν υπάρχει πουθενά αλλού στην αγορά.

Πηγή: autoblog.com