Σε μια κίνηση ουσίας προχώρησε η Mazda η οποία αποφάσισε να διευρύνει ακόμα περισσότερο το αγοραστικό κοινό του δημοφιλούς Miata, παρουσιάζοντας ένα πακέτο παρεμβάσεων ώστε να μπορεί να οδηγηθεί και από άτομα με κινητικά προβλήματα. Έτσι τους προσφέρεται η επιλογή να ξεφύγουν από τις κλασικές mini-van επιλογές και να ζήσουν την ξεχωριστή εμπειρία του ιαπωνικού roadster.
Η πιο σημαντική τροποποίηση αφορά στο πεντάλ για το γκάζι που έχει "μεταφερθεί" στην κεντρική κονσόλα με τη μορφή λεβιέ και ο οποίος όταν τραβιέται το αυτοκίνητο επιταχύνει ενώ όταν σπρώχνεται επιβραδύνει.
Στο τιμόνι έχει τοποθετηθεί “τεμπέλης” για να γυρίζει και με το ένα χέρι, η θέση του συνοδηγού μπορεί να φιλοξενήσει ένα αναπηρικό καροτσάκι που σκεπάζεται με κάλυμμα, ενώ υπάρχουν και πλαϊνές λαβές ώστε να γίνεται πιο εύκολη η είσοδος και η έξοδος από την καμπίνα. Τέλος, είναι αυτονόητο ότι το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο.
Το Miata δεν είναι το μοναδικό μοντέλο στη γκάμα της Mazda όπου μπορεί να δεχθεί τις παραπάνω παρεμβάσεις αφού όπως έγινε γνωστό η εφαρμογή τους γίνεται τόσο στο ΜΧ-30 όσο και στο CX-5.
Όπως ενδεχομένως καταλάβατε ήδη, η μετατροπή του MX-5 σε όχημα κατάλληλο για οδηγούς με κινητικά προβλήματα είναι διαθέσιμη, προς το παρόν, στην ιαπωνική αγορά και το κόστος της κυμαίνεται στις 350.000 γιεν που σύμφωνα με την ισχύουσα ισοτιμία αντιστοιχούν σε περίπου 2.500 ευρώ.