Η McLaren προσβλέπει στην Ασία και στα υβριδικά


ΟΙ ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ MCLAREN ΣΤΗ ΒΡΕΤΑΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΑΝΑΓΚΑΣΑΝ ΤΑ ΑΝΩΤΑΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΝΑ ΕΠΑΝΑΚΑΘΟΡΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΟΥΣ ΕΝΟΨΕΙ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 4/12/2019

Σύμφωνα με όσα δήλωσε σε συνέντευξή του ο κ. Mike Flewitt, Διευθύνων Σύμβουλος της McLaren, η βρετανική εταιρεία προγραμματίζει να επεκταθεί στις αγορές της Ασίας, καθώς και να δημιουργήσει νέα μοντέλα ή εκδόσεις των ήδη υπαρχόντων που να διαθέτουν υβριδικής διάταξης κινητήρα. «Πρέπει να διαθέσουμε περισσότερα αυτοκίνητά μας στην Ασία» είπε χαρακτηριστικά.

Όπως είπε ο κ. Flewitt, η αβεβαιότητα για το εάν, πότε και πώς θα εξέλθει η Βρετανία από την Ευρωπαϊκή Ένωση έχει επηρεάσει αρνητικά τις πωλήσεις της McLaren στην εγχώρια αγορά. Αντιθέτως, οι πωλήσεις της στις ΗΠΑ αλλά και άλλες ασιατικές χώρες, πέραν της Κίνας, είναι πολλές. Μάλιστα, ο κ. Flewitt ανακοίνωσε την απόφαση της McLaren να ανοίξει αντιπροσωπίες της στο Βιετνάμ και τις Φιλιππίνες, καθώς και την πρόθεση των στελεχών της εταιρείας να ακολουθήσει η αντιπροσώπευσή της σε Ρωσία και Ινδία. 

Τα σχέδια για την ανάπτυξη του δικτύου διανομής των αυτοκινήτων της ανταποκρίνεται στο σχέδιο της βασιλικής οικογένειας του Μπαχρέιν, η οποία διαχειρίζεται τη McLaren, για την έναρξη αρχικής δημόσιας προσφοράς για την εταιρεία ως το 2025. Ο κ. Flewitt επισήμανε ότι θα πρέπει να αυξηθούν οι πωλήσεις της εταιρείας, οι οποίες το 2018 έφτασαν περίπου τις 4.800. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να δημιουργηθούν νέα μοντέλα τα οποία να έχουν υβριδικής διάταξης κινητήρα.

Τέλος, διευκρίνισε ότι η McLaren δεν σκοπεύει να παρουσιάσει κάποιο αμιγώς ηλεκτροκίνητο ή SUV όχημα. «Κανείς δεν κερδίζει χρήματα από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ό,τι μπορούμε να κάνουμε, θα το πράξουμε με τα υβριδικά. Επίσης, δεν μπορούμε να αντέξουμε το κόστος δημιουργίας ενός SUV καθώς ένα τέτοιο όχημα δεν ταιριάζει στον χαρακτήρα της εταιρείας», κατέληξε.