Η Mercedes-AMG θα πάρει πίσω το ρεκόρ στο ring από την Porsche Panamera!


Δεν πάνε παρά λίγες ημέρες που η Porsche έσπασε το ρεκόρ της AMG GT 63 S στο Nurburgring με την ανανεωμένη Panamera και τώρα η AMG επανέρχεται, ζητώντας εκδίκηση!

  • Μιχαλης Κατωποδης
  • 27/8/2020

Η διαφορά μεταξύ των δύο αυτοκινήτων είναι πραγματικά ελάχιστη, αυτό που μετράει όμως δεν είναι το νούμερο αλλά η θέση. Ο πρώτος θα είναι πάντα πρώτος και η Mercedes-AMG δεν δείχνει ικανοποιημένη να βρίσκεται στη σκιά της Porsche. Ως εκ τούτου, πριν καλά καλά προφτάσουν να κρυώσουν τα ελαστικά της Panamera Turbo S, σηκώνει το γάντι και ετοιμάζεται να απαντήσει, με ένα νέο ρεκόρ γύρου στη θρυλική πράσινη κόλαση.

Με μία ηχηρή ανάρτηση στο facebook, η AMG έδειξε μερικές σκηνές από την προσπάθεια της GT 63 S όταν έσπαγε το ρεκόρ, το 2018, συνοδεύοντάς τες με την ακόλουθη δήλωση. «Ο γύρος ρεκόρ μας ήταν ο καλύτερος της κατηγορίας και μόλις 0,3 δευτερόλεπτα από έναν πρόσφατο χρόνο ρεκόρ που ίσως έχετε ακούσει. Ίσως, ήρθε η ώρα να περάσουμε στην πίστα και πάλι…»

Πράγματι, ο χρόνος που είχε γράψει το 2018 η GT 63 S ήταν 7:30.10 λεπτά, για ένα ελαφρά μικρότερο τμήμα από τη συνολική διαδρομή (20,6, έναντι 20,83 km). Το ίδιο κομμάτι γύρισε η ανανεωμένη Panamera στην έκδοση Turbo S, σε 7:29.80. Θεωρητικά, με ένα ελαφρά καλύτερο ελαστικό θα μπορούσε και η ίδια η GT 63 S να διεκδικήσει πίσω την πρωτιά.

Βέβαια, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο νέος βασιλιάς στον οίκο της AMG ετοιμάζεται να γίνει η GT 73e. Πρόκειται για μία υβριδική εκδοχή του αυτοκινήτου, που θα συνδυάζει ένα twin-turbo τετράλιτρο V8 σύνολο με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνολικά 800 ίππους! Αυτό, σε απόλυτα νούμερα, είναι 170 άλογα περισσότερα από αυτά της GT 63 S. Όταν λοιπόν αυτή παρουσιαστεί, μέσα στους επόμενους μήνες, κάτι μας λέει ότι θα ξαναγράψουμε για τη σχετική κόντρα Porsche-AMG στο Nurburgring. Και τότε, πιθανά, η διαφορά δεν θα περιορίζεται στα 0,3 δευτερόλεπτα…