Η Mercedes-Benz σχεδιάζει την επαναφορά της Maybach


Σε συνέντευξή του, ο κ. Ola Kδllenius, o Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz, δήλωσε ότι θα γίνει προσπάθεια να επαναφέρουν τη Maybach και τα μοντέλα της στην αγορά για όσους θέλουν ένα πραγματικά ξεχωριστό και πολυτελέστατο όχημα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 29/5/2022

Η πρόσφατη παρουσίαση του πρωτότυπου Mercedes-Maybach Haute Voiture (φωτογραφίες) αναζωπύρωσε τις φήμες για την επαναφορά της Maybach στο αυτοκινητικό προσκήνιο. Όπως έγινε γνωστό, στις αρχές της επόμενης χρονιάς θα αρχίσει η κατασκευή 150 οχημάτων του οχήματος και η διάθεσή του στην αγορά.  

Στο παρελθόν, έχουν γίνει προσπάθειες να συμβεί αυτό αλλά χωρίς επιτυχία. Έτσι, το όνομα «Maybach» μετετράπη σε εξοπλιστική έκδοση της Mercedes-Benz S-Class για όσους θέλουν –και έχουν τη δυνατότητα– να αποκτήσουν ένα όχημα ακόμα πιο πολυτελές και ιδιαίτερο από αυτό που (ούτως ή άλλως) είναι το κορυφαίο μοντέλο της γερμανικής εταιρείας. 

Ο κ. Ola Kδllenius, Πρόεδρος του Ομίλου Mercedes-Benz και Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz, δήλωσε ότι θα γίνει πάλι προσπάθεια να υπάρξει ξανά η εταιρεία. Όπως είπε: «Έχει γίνει η επανεκκίνηση, θα είναι η ανανέωση της Maybach ως μάρκα. Σκοπός της δεν θα είναι να παρουσιάζει καινούργιο μοντέλο κάθε χρονιά αλλά να διατηρήσει τον μοναδικό χαρακτήρα της.

 »Ο όγκος παραγωγής θα είναι μικρός και θα απευθύνεται σε απαιτητικούς πελάτες. Κάποιες φορές θα “πασπαλίζουμε” με την επωνυμία της Maybach την κορυφή λίγων από τα αυτοκίνητά μας. Η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου.

»Ταυτόχρονα, είναι και η μεγαλύτερη αγορά για τα μοντέλα της πολυτελούς κατηγορίας και φυσικά η μεγαλύτερη και για τη Maybach. Ωστόσο, είναι σημαντικές και οι αγορές των ΗΠΑ, της Ανατολικής Ευρώπης, της Κορέας, της Ιαπωνίας και προφανώς και της Μέσης Ανατολής. Υπάρχουν και άλλες αγορές σε όλο τον κόσμο που λαχταρούν γι’ αυτού του είδους τα οχήματα», κατέληξε ο κ. Kδllenius.

Θυμίζουμε ότι τα στελέχη της Mercedes-Benz είχαν προσπαθήσει να αναβιώσουν τη Maybach ως αυτόνομη εταιρεία το 1997, έπειτα από δεκαετίες απουσίας της. Το 2002 (υπό το επιχειρηματικό σχήμα DaimlerChrysler, όπως ονομαζόταν τότε) παρουσίασαν τις Maybach 52 και Maybach 62, οι οποίες βασίζονταν στην S-Class εκείνης της εποχής. Όμως οι λιγοστές πωλήσεις της ανάγκασαν τους ανθρώπους της γερμανικής εταιρείας να σταματήσουν την παραγωγή τους και το 2013 να αποσύρουν και πάλι τη Maybach στην ιστορία.