Η Mercedes-Benz τρολλάρει την Audi (βίντεο)


Οι μάχες μεταξύ των εταιριών δεν λαμβάνουν χώρα μόνο στα νούμερα των πωλήσεων αλλά και στα social media. Χαρακτηριστική είναι μία καμπάνια της Audi, όπου όλα πήγαιναν καλά μέχρι να εμφανιστεί η Mercedes-Benz.

  • 10/4/2020

Δεν είναι παρά ημέρες που δημοσιεύσαμε ένα ολόκληρο άρθρο για τις κατά καιρούς διαφημιστικές προσεγγίσεις και κόντρες των εταιριών αυτοκινήτου και έρχεται η Mercedes-Benz με την Audi να προσθέσουν ένα λιθαράκι σε αυτή την ιστορία. Για να πιάσουμε όμως το νήμα από την αρχή, όλα ξεκίνησαν όταν η Audi αποφάσισε να τρέξει μία νέα καμπάνια στα social media, ζητώντας από τους οπαδούς της φίρμας να εμπνευστούν εικόνες ή βίντεο που αναπαριστούν τους τέσσερις κύκλους του λογοτύπου της. Όλος αυτός ο διαγωνισμός ονομάστηκε Four Rings Challenge, συνοδευόμενος και από το σχετικό hashtag.

Έτσι, λοιπόν, άρχισε να καταφθάνει το πρώτο υλικό. Ζωγραφιές, μαγειρικές συνθέσεις από κρεμμύδια, κράνη στη σειρά, που αναδεικνύουν και το αγωνιστικό παρελθόν της φίρμας και διάφορα άλλα, συνέθεσαν τη μεγάλη εικόνα. Μέχρι που ήρθε η σειρά ενός ακόμα «φίλου» της εταιρίας, να προσθέσει τη δική του πινελιά. H Mercedes-Benz αποφάσισε να κάνει κάτι και αυτή για να τιμήσει τον ανταγωνιστή της. Βρήκε ένα μεγάλο, ελεύθερο πάρκινγκ, έριξε μέσα μια C63 AMG και ξεκίνησε τα donuts.

Το τελικό αποτέλεσμα ήταν τέσσερις κύκλοι από καμένο ελαστικό και τη C63 να στέκει εκεί, αγέρωχη, να καμαρώνει το έργο της. Το βίντεο, φυσικά, ακολουθούνταν και από το σχετικό πείραγμα, «Εϊ Audi, δεχόμαστε το #FourRingsChallenge. Καθώς όλοι ενωνόμαστε από το ίδιο πάθος, ερχόμαστε με τη δική μας δημιουργική συνεισφορά. @Audi, ελπίζουμε να σου άρεσε το αποτέλεσμα και να μας δείξεις πως μοιάζει και ο δικός σου γραφικός χαρακτήρας». Ως εκ τούτου, ετοιμάζουμε ποπ κορν και αναμένουμε την απάντηση της Audi στη Mercedes-Benz.