H Mercedes δίνει «παράσημο» στους οδηγούς που... έχουν φάει τα km με το κουτάλι – Ο Έλληνας που το έχει λάβει


Μετά την εξακρίβωση από επίσημη αντιπροσωπεία, η Mercedes επικοινωνεί με τον οδηγό και αποστέλλει το σήμα, ένα πιστοποιητικό αυθεντικότητας και μία ευχαριστήρια επιστολή.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: MERCEDES-BENZ JAPAN
  • 26/5/2023

Η επιβράβευση των πελατών μιας εταιρείας όταν μένουν πιστοί σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο είναι σπάνια, αφού οι αυτοκινητοβιομηχανίες επωφελούνται όταν το κοινό αλλάζει συχνά το αυτοκίνητό του. Η Mercedes κάνει τη διαφορά κι επιβραβεύει τους ιδιοκτήτες οχημάτων με πολλά χιλιόμετρα στο καντράν, όπως κι εκείνους που κατέχουν τα αυτοκίνητά τους για πάνω από μία δεκαετία, προσφέροντας ρετρό σήματα για τα οχήματά τους.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα βρίσκεται σε ισχύ από τη μακρινή δεκαετία του 1960, κι η Mercedes στην Ιαπωνία άρχισε να δέχεται ξανά αιτήσεις. Για την υποβολή των αιτήσεων απαιτείται η επαλήθευση της αυθεντικότητας και της ταυτότητας του οχήματος από μία επίσημη αντιπροσωπεία της Mercedes. Στη συνέχεια, μετά την εξακρίβωση των στοιχείων, η εταιρεία θα επικοινωνήσει με τον οδηγό και θα αποστείλει το κλασικό σήμα, ένα πιστοποιητικό αυθεντικότητας και μία ευχαριστήρια επιστολή.

Οι κατηγορίες βραβείων είναι δύο: Χιλιομετρική απόσταση και χρόνια ιδιοκτησίας. Στην πρώτη, επιβραβεύονται οι οδηγοί που έχουν ξεπεράσει τα 100.000, 200.000, 300.000, 500.000 και 1.000.000 km, ενώ στη δεύτερη, εκείνοι που οδηγούν ένα μοντέλο της Mercedes τα τελευταία 10, 20 και 30 χρόνια.

Το ρεκόρ μάλιστα κατέχει ο Θεσσαλονικιός οδηγός ταξί, Γρηγόρης Σαχινίδης, ο οποίος «έγραψε» 4.667.097 km σε μία Mercedes-Benz 240D. Ο ίδιος ξεκίνησε το ταξίδι του με το συγκεκριμένο μοντέλο το 1981, όταν το αγόρασε μεταχειρισμένο από τη Γερμανία. Αξίζει να σημειωθεί ότι η 240D είχε ήδη 220.000 km στο οδόμετρο όταν πέρασε στα χέρια του. Λογικό, αν σκεφτεί κανείς ότι επρόκειτο για μοντέλο του 1976.

Η Mercedes μάλιστα, όχι μόνο επιβράβευσε τον Έλληνα οδηγό με το κλασικό σήμα του 1 εκατομμυρίου km, αλλά του παρέδωσε τα κλειδιά μιας ολοκαίνουργιας C-Class C200 CDI, όταν το αυτοκίνητο ξεκίνησε τη δεύτερη φάση της «ζωής» του το 2004, αυτή τη φορά ως έκθεμα στο μουσείο της αυτοκινητοβιομηχανίας.