H Mercedes κυρίαρχη των Audi-BMW στην Κίνα


Στο μεγάλο παιχνίδι κυριαρχίας που παίζεται στην Κίνα, οι premium Eυρωπαίοι κατασκευαστές τα δίνουν όλα καθώς τα μεγέθη και τα κέρδη είναι ιδιαίτερα σημαντικά.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 14/9/2019

Σε μία αγορά που δείχνει τάσεις υποχώρησης, οι τρεις Γερμανικές μάρκες πολυτελείας συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία μέσα στο 2019. Και η Mercedes είναι αυτή που κυριαρχεί, έχοντας αύξηση 13% στις πωλήσεις της μέσα στον Αύγουστο, με την Audi να κερδίζει 2% επιπλέον και την BMW στο 9,4% για τον ίδιο μήνα.

Η Mercedes είναι κυρίαρχη και σε επίπεδο 8μήνου, όντας 4,1% επάνω σε σχέση με πέρσι, με 464.226 αυτοκίνητα, με δεύτερη την BMW στα 442.642 αυτοκίνητα (άνοδος 16%) και τρίτη την Audi με 427.447 αυτοκίνητα (άνοδος 2,4%).

Η επιτυχία της Mercedes-Benz και το αναμενόμενο άνοιγμα της ψαλίδας οφείλεται κυρίως στις συνεργασίες της με τοπικές μάρκες και το άνοιγμα της γκάμας της σε αυτοκίνητα που κατασκευάζονται αποκλειστικά για αυτή την αγορά. Έτσι μέσα στο επόμενο διάστημα θα παρουσιάσει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο, την πρώτη AMG και ένα βενζινοκίνητο crossover σε συνεργασία με την ΒAIC Motor. 

Πρόκειται για το EQC, την Α45 ΑΜΓ και την GLB στην τελευταία περίπτωση, ενώ η Mercedes κατασκευάζει και επιμηκυμένες εκδόσεις της Α, C και Ε Class, μαζί με τις GLA και GLC. H τοπική παραγωγή επιτρέπει στον κατασκευαστή να αποφεύγει τους φόρους που επιβάλλονται από την Κίνα ενώ παράλληλα είναι πιο ευέλικτος στο να φτιάχνει αυτοκίνητα αποκλειστικά για τα γούστα του Κινέζου αγοραστή.