Η Mitsubishi αλλάζει στρατηγική στην Ευρώπη


Σύμφωνα με τον Takao Kato, Διευθύνων Σύμβουλο της Mitsubishi Motors, η ιαπωνική εταιρεία επαναπροσδιορίζει την επιχειρηματική στρατηγική της στην Ευρώπη και θα έχει μικρότερη αλλά αποτελεσματικότερη παρουσία σε αυτή.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 24/6/2020

Ο πρόσφατος επανακαθορισμός της στρατηγικής του Ομίλου Renault-Nissan-Mitsubishi είχε ως αποτέλεσμα τη λήψη αποφάσεων που να τον επαναφέρει σε κερδοφορία στο συντομότερο δυνατό χρονικό διάστημα. Υπό αυτό το πλαίσιο, η Mitsubishi πρόκειται να περιορίσει την παρουσία της στις μεγάλες αγορές, μεταξύ των οποίων και η ευρωπαϊκή. Σε ομιλία του προς τους μετόχους της, ο κ. Takao Kato, Διευθύνων Σύμβουλος αυτής, δήλωσε σχετικά: «Σταδιακά, θα μειώσουμε την εμπλοκή μας σε μεγάλες αγορές. Υπό τις παρούσες συνθήκες, αλλάζουμε την πολιτική μας σε “μικρή αλλά ελκυστική”».

Ο κ. Kato δεν διευκρίνισε περαιτέρω τι σημαίνει αυτή η φράση του και παρέπεμψε στις ανακοινώσεις που θα γίνουν «σε λίγες εβδομάδες» (sic) αναφορικά με τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου του έτους. Θυμίζουμε ότι στο πλαίσιο ανακατανομής ρόλων εντός του Ομίλου, η Mitsubishi έχει αναλάβει την ανάπτυξη τεχνολογίας Plug-in Hybrid συστημάτων για οχήματα της supermini, μικρομεσαίας και μεσαίας κατηγορίας οχημάτων. Το Outlander PHEV είναι ένα από τα μοντέλα της τα οποία παρουσιάζουν αυξημένες πωλήσεις και ένα από αυτά στα οποία θα ρίξει το βάρος για την αύξηση του κέρδους της. Μάλιστα, έχει προγραμματιστεί η παρουσίαση του καινούργιου μοντέλου εντός της χρονιάς.

Εκτός από την Ευρώπη, η εταιρεία θα περιορίσει την παρουσία της και στις ΗΠΑ, την οποία τα στελέχη της επίσης τη θεωρούν μεγάλη αγορά, όπως επιβεβαιώθηκε. Έτσι, η Mitsubishi θα επικεντρωθεί στις αγορές των χωρών της νοτιοανατολικής Ασίας, όπου η εμπορική παρουσία της είναι καλή.