Το Aero 8 GT προορίζεται για χρήση σε πίστες, θα κατασκευαστεί στο χέρι σε μόνο 8 αντίτυπα, τα οποία έχουν ήδη πουληθεί και θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο. Η διαφορά του από τα στάνταρ Aero 8 -πρόκειται για την τελευταία εξέλιξη του μοντέλου που έχει εμφανιστεί το 2000- εντοπίζεται κυρίως στο αμάξωμα για χάρη της αεροδυναμικής. Αυτό είναι και ο λόγος που θα υπάρχουν ανοίγματα στα εμπρός φτερά και ένας μεγάλος διαχύτης πίσω.
Tο GT, όπως και οι άλλες εκδόσεις του Aero, θα κινείται από τον ατμοσφαιρικό V8 των 4.800 cc και των 375 PS της BMW, ο οποίος εξασφαλίζει ένα 0-100 km/h σε 4,5 sec και μια τελική ταχύτητα 274 km/h. O συγκεκριμένος κινητήρας είναι και ο λόγος της αναστολής παραγωγής του Aero 8. Κι αυτό γιατί η γερμανική εταιρεία δεν θα κατασκευάζει πλέον το μεγάλο ατμοσφαιρικό σύνολο που κινεί το κορυφαίο Morgan. Έτσι η τελευταία φορά που θα χρησιμοποιηθεί είναι στο Aero 8 GT.