Η νέα E-Class θα "φορά" Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3


Tο εργοστασιακό ελαστικό πρώτης τοποθέτησης της νέας σειράς E-Class της Mercedes-Benz.

  • 12/5/2016

Η Goodyear ανακοινώνει πως το νέο λανσάρισμά της στην κατηγορία Ultra High Performance (UHP), Eagle F1 Asymmetric 3, αποτελεί το εργοστασιακό ελαστικό πρώτης τοποθέτησης της νέας σειράς E-Class της Mercedes-Benz. 

Το νέο ελαστικό της Goodyear θα φορεθεί από τη νέα E-Class σε διάφορες διαστάσεις και μεγέθη, με διαστάσεις ζάντας από 17 έως 20 ίντσες, πλάτος από 225 έως 275 και ύψος από 30 έως 55. Σε όλα τα ελαστικά αναγράφεται η σήμανση «MO Extended» που επισημαίνει πως έχουν δημιουργηθεί από τη Goodyear για τη Mercedes-Benz, ενώ παράλληλα επιβεβαιώνει πως όλες οι διαστάσεις κατέχουν την τεχνολογία Run on Flat της Goodyear. 

Η σειρά E-Class της Mercedes-Benz, αποτελείται από γρήγορα και αποτελεσματικά οχήματα που συνδυάζουν μία δυναμική όψη με υποδειγματικές επιδόσεις, άνεση και ασφάλεια. Ο συνδυασμός των παραπάνω με τις τεχνολογίες νέας γενιάς του Eagle F1 Asymmetric 3 θα οδηγήσει σε εξαιρετικά αποτελέσματα πρόσφυσης και επίδοσης στο οδόστρωμα. Οι νέας γενιάς τεχνολογίες του Eagle F1 Asymmetric 3 προσφέρουν μειωμένες αποστάσεις φρεναρίσματος, παρέχοντας ισχυρή πρόσφυση για υψηλής επίδοσης κρατήματα σε υγρά και στεγνά οδοστρώματα, υψηλές επιδόσεις σε στροφές και αποδοτικότητα καυσίμου.

Ο Martijn De Jonge, Brand Director της Goodyear, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που το ελαστικό μας εισέρχεται στην αγορά των δυναμικών ελαστικών πρώτης τοποθέτησης, με τη σειρά E-Class της Mercedes-Benz. Το Eagle F1 Asymmetric 3, αποτελεί το καλύτερο ελαστικό μας και είμαστε ενθουσιασμένοι με την ανάπτυξή του. Οι νέας γενιάς τεχνολογίες του, ανεπτυγμένες από τους κορυφαίους τεχνικούς μας, παρέχουν εξαιρετικές επιδόσεις τόσο σε υγρό, όσο και σε στεγνό οδόστρωμα, ενώ παράλληλα διατηρούν υψηλά επίπεδα αποδοτικότητας καυσίμου – έναν από τους βασικότερους παράγοντες για τους οδηγούς ο οποίος κρίνει και το ποια θα είναι τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης».  

«Περισσότερα από 5.000 τεστ πραγματοποιήθηκαν κατά την ανάπτυξη του ελαστικού, με τα 1.200 από αυτά να πραγματοποιούνται στο δρόμο. Συνολικά επενδύσαμε 36.000 ώρες των μηχανικών μας, με τεστ σε πέντε διαφορετικές τοποθεσίες, σε πέντε διαφορετικές χώρες. Ο συνδυασμός των παραπάνω και οι ώρες που επενδύσαμε με τη Mercedes-Benz για την ανάπτυξη του ελαστικού, ειδικά για τη σειρά E-Class, αποδεικνύουν το στόχο μας για την ανάπτυξη και δημιουργία ενός εξαιρετικού ελαστικού πρώτης τοποθέτησης για τους συνεργάτες μας και φυσικά τους τελικούς χρήστες», ολοκλήρωσε ο κ. Martijn.