Η νέα γενιά BMW 1 θα είναι προσθιοκίνητη και σημαντικά πιο ευρύχωρη


ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ Ο ΝΕΟΣ «ΑΣΟΣ» ΤΗΣ BMW ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ MERCEDES A-CLASS ΚΑΙ ΣΤΟ AUDI A3 ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 12/3/2019

Στην BMW προετοιμάζονται για την επίσημη παρουσίαση της νέας Σειράς 1 που θα πραγματοποιηθεί το φθινόπωρο στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Ένα από τα σημαντικότερα νέα είναι πως το νέο μοντέλο θα βασίζεται στην πλατφόρμα FAAR, κάτι που σημαίνει πως η κίνηση θα μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς (και όχι στους πίσω από την πρώτη BMW 1 του 2004).

Αυτή τη φορά οι ιθύνοντες της BMW θα ασχοληθούν πρωτίστως με την πρακτικότητα και την συνδεσιμότητα στο εσωτερικό. Εννοείται πως ανάλογη σημασία θα δοθεί και στα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου αλλά με έμφαση περισσότερο προς την άνεση και όχι τόσο στο σπορ στοιχείο, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες μας.

Η νέα πλατφόρμα αποτελεί εξέλιξη της UKL και θα μπορεί να υποδεχθεί τους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, καθώς και plug-in υβριδικές διατάξεις. Μάλιστα υπάρχει πρόβλεψη ακόμη και για αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Στους κινητήρες έχει επιβεβαιωθεί πως στην βάση θα υπάρχει ο τρικύλινδρος βενζίνης των 1.500 cc, αλλά δεν γνωρίζουμε κάτι για τον diesel. Πάντως, εκδόσεις πετρελαίου θεωρούνται σίγουρες στα δύο λίτρα, όπως και βενζίνης. Στο αρχικό λανσάρισμα θα παρουσιαστεί και η M130i με δίλιτρο βενζινοκινητήρα στα 300 άλογα, ενώ θα υπάρξει και ισχυρότερη M140i.