H νέα Mercedes-AMG C43 μπαίνει στην τετρακύλινδρη εποχή με 408 PS (photos)


Η Mercedes αποκάλυψε την κορυφαία AMG έκδοση της C43, με τη μεγαλύτερη αλλαγή να εντοπίζεται κάτω από το καπό της νέας πρότασης.

  • 27/4/2022

Λίγες μόλις ώρες μετά το teaser που κυκλοφόρησε στα social media η Mercedes τραβάει το κάλυμμα και αποκαλύπτει την πλήρη εικόνα της νέας AMG C43, τόσο στην sedan έκδοση όσο και στη station wagon.

Όπως ήταν ήδη γνωστό, η μεγαλύτερη αλλαγή βρίσκεται κάτω από το καπό και αφορά την επιλογή ενός τετρακύλινδρου συνόλου με χωρητικότητα 2 λίτρων που έβαλε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας τον V6 κινητήρα με τον οποίο εφοδιαζόταν το μοντέλο μέχρι πρότινος.

Το νέο κινητήριο σύνολο χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρικό turbo και έχει δανειστεί στοιχεία από την τεχνολογία της Formula 1 προσφέροντας ένα ήπιο υβριδικό σύστημα των 48V που συνδυαστικά αποδίδει 408 PS και 500 Nm ροπής στις 5.000 rpm.

Μάλιστα η Mercedes στο turbo έχει ενσωματώσει μια ηλεκτρική γεννήτρια η οποία κινεί τις φτερωτές μέχρι να φτάσουν τα αέρια της εξάτμισης και να αναλάβουν δράση, προσφέροντας μειωμένο lag και πιο άμεση απόκριση στις εντολές τους οδηγού.

Η δύναμη του μοτέρ μεταφέρεται και στους 4 τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου MCT (Multi-Clutch Transmission) 9 σχέσεων ενώ η ροπή μπορεί να μοιραστεί σε αναλογία 31:68 στον μπροστά και στον πίσω άξονα. Σύμφωνα με την Mercedes η νέα πρόταση καταναλώνει 9.1-8.7 l/100 km για τη sedan έκδοση και 9.2-8.8 l/100 km στην περίπτωση του station wagon (με το πρότυπο WLTP).

H Mercedes-AMG C43 επιταχύνει τα 0-100 km/h σε 4.6 sec ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 km/h. Οι ζάντες στη βασική έκδοση είναι 18 ιντσών ενώ αν ο αγοραστής επιλέξει το σετ των 19 ή των 20 ιντσών η τελική ταχύτητα θα αυξηθεί κατά 15 km/h (περιλαμβάνονται στο AMG Driver’s Package).

Εξωτερικά οι αλλαγές δεν... βγάζουν μάτι και εμφανίζονται αρκετά κοινά στοιχεία με το προηγούμενο μοντέλο. Το στοιχείο φυσικά που ξεχωρίζει είναι η μάσκα Panamericana ενώ μικρές αλλαγές υπάρχουν και στο πίσω μέρος όπου την παράσταση κλέβει ο διαχύτης αλλά και οι τέσσερις απολήξεις του συστήματος εξάτμισης.

Το σύστημα ανάρτησης AMG Ride Control περιλαμβάνει ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν δαγκάνες (ασημί χρώματος) τεσσάρων εμβόλων στους μπροστινούς τροχούς και ενός στους πίσω, οι οποίες συνδυάζονται με δίσκους 370 mm και 320 mm αντίστοιχα.

Εσωτερικά η "AMG" αίσθηση είναι διάχυτη και τονίζεται επαρκώς με τις κόκκινες λεπτομέρειες που βρίσκονται σε διάφορα σημεία της καμπίνας. Στο τιμόνι συναντάμε το «παραδοσιακό» flat-bottom σχήμα, τα καθίσματα αλλά και τα πεντάλ φέρουν την υπογραφή της AMG ενώ στον πίνακα οργάνων έχουμε μια οθόνη με διαγώνιο 12.3 ιντσών με την αντίστοιχη του Συστήματος Πολυμέσων να είναι στις 11.9 ίντσες.