H Nissan αλλάζει τα λογότυπά της;


ΔΥΟ ΝΕΑ ΛΟΓΟΤΥΠΑ, ΤΟΣΟ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΠΟΡ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ ΜΕ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Ζ ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΓΥΡΟ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΠΡΟΣ ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΩΡΕΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 20/3/2020

ΤΙς τελευταίες ώρες εμφανίστηκαν στο Ίντερνετ δύο νέα λογότυπα της Nissan, ένα που να αφορά το κεντρικό λογότυπο της εταιρίας αλλά και ένα ακόμα που αφορά την σειρά Ζ των σπορ μοντέλων της.

Το λογότυπο της Nissan που βλέπουμε στην φωτογραφία κατατέθηκε πρόσφατα στα αρμόδια γραφεία της Βρετανίας, της Χιλής, της Αργεντινής, του Περού και της Ουρουγουάης, και είναι αρκετά πιο μίνιμαλ από το υπάρχον λογότυπο της εταιρίας, ενσωματώνοντας μία φιλοσοφία περισσότερο δύο παρά τριών διαστάσεων.

Αυτή την σχολή έχουν ακολουθήσει και άλλες μεγάλες εταιρίες παγκοσμίως τον τελευταίο καιρό, μεταξύ των οποίων η Google, η ΒΜW, η VW, η Mini κ.λπ. Αυτό που μένει να ξεκαθαριστεί είναι αν πρόκειται για χρήση στο διαδίκτυο όπως κάνει η BMW ή θα περάσει και στα αυτοκίνητά της.

Σε ότι αφορά το σήμα για τα σπορ μοντέλα Ζ, αυτό κατατέθηκε στον Καναδά και την Νέα Ζηλανδία και υιοθετεί μια πιο απλή και μονοχρωματική φιλοσοφία. Αυτό που μένει βέβαια είναι να παρουσιαστεί επιτέλους κάποιο καινούργιο μοντέλο από τη Nissan σ' αυτή ιστορικά σημαντική κατηγορία για την εταιρία.