Η πανίσχυρη plug-in υβριδική Mercedes-AMG GT 63 S E Performance των 843 ίππων!


Η πρώτη υβριδική plug-in λιμουζίνα της Mercedes–AMG είναι γεγονός. Η πανίσχυρη GT 63 S E Perfrormance έρχεται με 843 άλογα, από έναν 4λιτρο V8 και έναν ηλεκτροκινητήρα αποτελώντας την πιο ισχυρή «ηλεκτρισμένη» λιμουζίνα σήμερα στον κόσμο.

  • 1/9/2021

Την επίσημη αποκάλυψη της Mercedes-AMG  GT 63 S E Performance επέλεξε να κάνει σήμερα η Mercedes-AMG  λίγες ημέρες πριν από την έναρξη της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου, όπου θα δώσει το παρόν η νέα της πανίσχυρη λιμουζίνα.

Η Mercedes-AMGGT 63 S E Performance όπως δηλώνει με καμάρι η γερμανική εταιρεία κουβαλά έναν πακτωλό τεχνολογιών από τη Formula 1.

Και αυτό γίνεται αμέσως κατανοητό από τη διάταξη των μηχανικών μερών. Η Mercedes-AMG  GT 63 S E Performance φορά τον V8 bi turbo των 4.000 κυβικών της μάρκας κάτω από το καπό, ο οποίος εδώ αποδίδει 639 ίππους και ένα ηλεκτρικό μοτέρ με μπαταρίες που έχουν εξελιχθεί αποκλειστικά από την Mercedes-AMG  στον πίσω άξονα. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 150 kW (204 ίπποι) και αποτελεί ένα ενιαίο σύνολο με το κιβώτιο των δύο σχέσεων και με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό. Το βασικό κιβώτιο βέβαια είναι ένα αυτόματο 9 σχέσεων της AMG που συνεργάζεται με τον θερμικό κινητήρα.

Η συνδυασμένη απόδοση φτάνει το εντυπωσιακό νούμερο των 843 ίππων και η ροπή τα 1.400 Nm, που κάνει την Mercedes-AMGGT 63 S E Performance να «βγάζει» το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 316 χλμ./ώρα.

Η μπαταρία του συστήματος είναι επίσης τοποθετημένη στον πίσω άξονα, ενώ έχει ενεργειακή χωρητικότητα μόλις 6,1 kWh και διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα (1,7 kW/kg) σε σχέση με τις στάνταρ μπαταρίες ιόντων λιθίου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το μικρό βάρος της, αφού ζυγίζει μόλις 89 κιλά με πολλά πλεονεκτήματα όπως την ιδανική κατανομή βάρους.

Η ηλεκτρική αυτονομία που εξασφαλίζει η μπαταρία είναι 12 χιλιόμετρα και επιτρέπει την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση εντός πόλης σε μικρές διαδρομές. Επιπλέον, υπάρχουν τέσσερα προγράμματα ανάκτησης ενέργειας, ενώ για τη φόρτισή της -σε οικιακό δίκτυο, wallbox ή δημόσια σημεία φόρτισης είναι διαθέσιμος ένας φορτιστής 3,7 kW. Ιδιαίτερα εξελιγμένο είναι και το σύστημα ψύξης της καθώς και η ύπαρξη μιας μίζας-γεννήτριας που παίρνει κίνηση από ιμάντα, αποδίδει 10 kW (14 PS) και τροφοδοτεί με ηλεκτρική ενέργεια όλους τους δευτερεύοντες καταναλωτές.

Εμφανισιακά η Mercedes–AMG GT 63 S E Performance ξεχωρίζει κυρίως από το χαμηλό εμπρός μέρος και την επιβλητική μάσκα με τους μεγαλύτερους αεραγωγούς, τις ζάντες των 20 ή 21 ιντσών και τα λογότυπα E-Performance, ενώ στο εσωτερικό η πιο εμφανής διαφοροποίηση είναι το καινούργιο τιμόνι. Φυσικά το παρόν δίνει και εδώ το σύστημα multimedia MBUX με τις μεγάλες οθόνες στο ταμπλό.

Τέλος, στάνταρ είναι τα κεραμικά φρένα και η ενεργή πνευματική ανάρτηση AMG Ride Control με συνολικά πέντε προγράμματα λειτουργίας, ενώ τα επιλεγόμενα προγράμματα οδήγησης είναι συνολικά εφτά.