H Pirelli φέρνει την επανάσταση στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα


Παρουσίασε νέο λάστιχο υψηλής τεχνολογίας ειδικά για van.

  • 29/4/2014

Μετά από τρία εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών από κορυφαίους Ευρωπαϊκούς στόλους, η Pirelli παρουσιάζει με υπερηφάνεια το νέο Carrier: ένα ελαστικό υψηλής τεχνολογίας που προορίζεται ειδικά για van.

Το Carrier εγγυάται μεγάλη διάρκεια ζωής, μικρότερη κατανάλωση χάρη στη μειωμένη αντίσταση κύλισης, καλύτερες επιδόσεις στο βρεγμένο και αυξημένη άνεση συγκριτικά με τα ελαστικά προηγούμενης γενιάς.

Με το Carrier, η Pirelli επεκτείνει τη γκάμα προϊόντων της, μεταφέροντας την τεχνολογία ελαστικών υπερυψηλών επιδόσεων (Ultra High Performance) στο χώρο των επαγγελματικών οχημάτων. Η δημιουργία του Carrier βασίστηκε σε προηγμένα κριτήρια σχεδίασης και στην αξιοποίηση δημοφιλών προϊόντων Pirelli, όπως τα P Zero και Cinturato P7, ενώ δόθηκε αυξημένη έμφαση σε δύο βασικούς παράγοντες για την αγορά van: ασφάλεια και συνολικό κόστος ζωής.

Το νέο ελαστικό σχεδιάστηκε στο κέντρο έρευνας & εξέλιξης της Ιταλικής φίρμας στο Μιλάνο, εκεί που χτυπά καρδιά της τεχνολογίας Pirelli, όπου επίσης δημιουργούνται τα διάσημα ελαστικά της Formula 1.

Το τελευταίο ελαστικό της Pirelli δοκιμάστηκε εκ των προτέρων από 20 βασικούς στόλους σε Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία, Μ. Βρετανία, Ισπανία και Τουρκία. Πάνω από 50 εργαζόμενοι στο τομέα μεταφορών δοκίμασαν τα νέα ελαστικά σε μία πρωτοφανή ερευνητική άσκηση πριν λανσαριστεί το προϊόν.

Οι δοκιμές αυτές έφεραν το ελαστικό στα όρια των επιδόσεών του, υποβάλλοντάς το σε ποικίλες καιρικές και λειτουργικές συνθήκες. Όλα τα πρωταρχικά χαρακτηριστικά του νέου Carrier επιβεβαιώθηκαν από τους στόλους: σημαντική συνολική οικονομία κόστους χάρη στην αύξηση της διάρκειας ζωής, μειωμένη κατανάλωση λόγω  μικρότερης αντίστασης κύλισης, και - πάνω απ’ όλα καλύτερη οδηγική αίσθηση.

Τα αποτελέσματα αυτών των δοκιμών που κάλυπταν τη συνολική διάρκεια ζωής των ελαστικών συμμορφώνονται απόλυτα με τις παραδοσιακές δοκιμές εξέλιξης που πραγματοποίησαν οι μηχανικοί της Pirelli, οι οποίοι επιβεβαίωσαν μία βελτίωση στη χιλιομετρική κάλυψη του ελαστικού της τάξεως του 30% περίπου, χάρη στη ριζικά αλλαγμένη γεωμετρία του προφίλ και τη νέα γόμα του πέλματος.

Η μείωση της αντίστασης κύλισης επιτεύχθηκε με βελτιστοποίηση του προφίλ και χρήση καινοτόμων υλικών. Η νέα σχεδίαση του πέλματος, με τρεις φαρδιές, διαμήκεις αυλακώσεις και νέα γόμα είχαν επίσης σαν αποτέλεσμα μία 10% βελτίωση στις αποστάσεις φρεναρίσματος, καλύτερο κράτημα στο βρεγμένο οδόστρωμα και αυξημένη αντοχή στην υδρολίσθηση: όλα εγγυώνται ασφάλεια και οδηγική άνεση.

Λόγω της άριστης πρόσφυσης στο βρεγμένο που αποτελεί βασικό δείκτη απόδοσης στην πρόσφατα λανσαρισμένη Ευρωπαϊκή ετικέτα ελαστικού, το Carrier έχει κερδίσει κορυφαία βαθμολογία σ’ αυτή την κατηγορία με κατάταξη "A/B".

Το Carrier θα διατίθεται στην αγορά aftermarket σε διαστάσεις από 14 έως 17 ίντσες. Στην οικογένεια Carrier θα προστεθεί το Carrier Camper σε 15 και 16-ίντσες, με στόχο να γίνει Νο 1 στην Ευρώπη στην αγορά aftermarket για τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCV).