Η Polestar επεκτείνει το δίκτυό της στην Κίνα


Όπως ανακοινώθηκε, η Polestar θα μεγαλώσει τον αριθμό των αντιπροσωπειών της στην Κίνα για να αυξήσει τις πωλήσεις και να ανταγωνιστεί την Tesla.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 2/6/2020

Η Polestar, η εταιρεία που σύστησε η Volvo για να κατασκευάζει πολυτελή αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, έχει παρουσιάσει το Polestar 2 και η διάθεσή του στην Κίνα αναμένεται να ξεκινήσει εντός του Ιουλίου. Ωστόσο, η νεοΐδρυθείσα αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει αναπτύξει ικανό αριθμό αντιπροσωπειών για να σημειώσει αυξημένες πωλήσεις. Βεβαίως, αυτό θα πρέπει να γίνεται σταδιακά, σε συνάρτηση με την παραγωγή των αυτοκινήτων και την διείσδυσή της στην αγορά. Όμως, τα στελέχη της Polestar έχουν θέσει ως στόχο να ανταγωνιστούν την Tesla στην εγχώρια αγορά, γεγονός που επιβάλλει την αύξηση του δικτύου διανομής το συντομότερο δυνατόν.

Προς το παρόν, η εταιρεία διαθέτει μόνο μία έκθεση αυτοκινήτου στο Πεκίνο αλλά τα στελέχη της έχουν προγραμματίσει τη δημιουργία 20 ως το τέλος του έτους. Μάλιστα, στο χρονοδιάγραμμα προβλέπεται ότι οι περισσότερες από αυτές θα λειτουργήσουν μέχρι τον προσεχή Οκτώβριο. Όπως έγινε γνωστό, οι πρώτες εκθέσεις θα δημιουργηθούν μέσα σε μεγάλα εμπορικά κέντρα όπου εκ των πραγμάτων συγκεντρώνουν πολύ κόσμο. Η Tesla έχει 50 σημεία πώλησης στην ασιατική χώρα, ενώ οι άλλες κινεζικές εταιρείες παραγωγής ηλεκτροκίνητων οχημάτων πολλαπλάσιο αριθμό. Για παράδειγμα, η Nio διαθέτει 110 εκθέσεις και η Xpeng περίπου 150.

Διαβάστε, επίσης: Πόσο ασφαλές είναι ένα ηλεκτρικό Polestar 2 σε σύγκρουση;