Η Porsche 911 δεν πρόκειται να έχει ποτέ ξανά ατμοσφαιρικό κινητήρα


ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ PORSCHE Η ΣΤΑΝΤΑΡ 911 ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΗ ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: PORSCHE
  • 20/5/2020

H τοποθέτηση ενός ατμοσφαιρικού εξακύλινδρου boxer 4.000 cc στις 718 Boxster και Cayman GTS πυροδότησε συζητήσεις για τυχόν χρήση του συγκεκριμένου ατμοσφαιρικού συνόλου και στην 911. Κάτι που βέβαια θα αποτελούσε τη συνέχεια μια μακροχρόνιας παράδοσης.

Η παράδοση όμως δεν πρόκειται να συνεχιστεί, καθώς όπως είπε ο Frank Steffen Walliser, υπεύθυνο στην Porsche και για την 911 και για τις 718, δεν πρόκειται να παρουσιαστεί μια ατμοσφαιρική 911, ούτε στην τρέχουσα γενιά της ούτε σε κάποια από τις επόμενες. Και αυτό γιατί είναι πολύ δαπανηρό όχι μόνο να εξελίξεις έναν κινητήρας αλλά και να έχεις διαφορετικές επιλογές ανά αγορά.

Έτσι ο ατμοσφαιρικός boxer θα παραμείνει προνόμιο των ειδικών GT3 και GT3 RS, ενώ αν αναρωτιέστε γιατί δεν χρησιμοποιείται το σύνολο των 4,0 lt όπως στις 718 GTS ο Walliser είπε πως για να γίνει αυτό θα έπρεπε να περιστραφεί κατά 180 μοίρες, κάτι που βέβαια δεν είναι εφικτό.

Η 911 Carrera λοιπόν θα είναι μόνο turbo, ενώ για τους πιο φανατικούς του είδους η πρόθεση της εταιρείας είναι να προσφέρει και στο μέλλον το χειροκίνητο κιβώτιο των 7 σχέσεων που μόλις παρουσιάστηκε για την 911. Πιο συγκεκριμένα ο Walliser είπε πως «το χειροκίνητο κιβώτιο θα είναι διαθέσιμο για όσο καιρό θα υπάρχει ζήτηση για αυτό».