H Porsche 911 GT2 RS MR πήρε πίσω το ρεκόρ στο Nurburgring


H PORSCHE ΞΑΝΑΠΑΙΡΝΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟ ΡΕΚΟΡ ΣΤΟ NURBURGRING ΑΠΟ ΤΗΝ LAMBORGHINI, ΜΕ ΜΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ 911 ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΣΤΟ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΟΡΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.
 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: PORSCHE
  • 3/11/2018

Και η βεντέτα μεταξύ Porsche και Lamborghini καλά κρατεί για το ποιός θα έχει το ρεκόρ του γύρου στην "Πράσινη Κόλαση". Η Lamborgini ξεκίνησε την "κόντρα" το 2016 με την Huracan Perfomante, ήρθε η GT2RS σε έκδοση παραγωγής το 2017, ξανά η Lambo τον Ιούλιο που μας πέρασε με την Aventador SuperVeloce Jota που μέχρι πριν λίγες ημέρες είχε το ρεκόρ γύρου στα 6'44΄΄97.

Προφανώς και η Porsche δεν θα μπορούσε να αφήσει αναπάντητη την πρόκληση εντός έδρας και επέστρεψε για να πάρει πίσω τον τίτλο. Σ' αυτή την προσπάθεια δέχθηκε και την βοήθεια της ομάδας Manthey Racing και έφτιαξαν την 911 GT2 RS MR, ένα αυτοκίνητο που είναι μεν νόμιμο για κυκλοφορία στον δρόμο, αλλά αρκετά μακριά από το να το πεις νορμάλ.

Η γερμανική εταιρία δεν ανακοίνωσε τις μετατροπές που έχουν γίνει, σημειώνοντας απλά ότι ήταν αυτές που έπρεπε να γίνουν για να ταιριάζουν καλύτερα τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου με την πίστα. Πάντως είναι εφοδιασμένη με ένα κανονικό αγωνιστικό μπάκετ και μάλλον ήταν αρκετά "ξαλαφρωμένη" από περιττά στοιχεία.

Ο τελικός χρόνος που πέτυχε και που ξαναδίνει πίσω στην Porsche τον τίτλο του Ring είναι 6'40''33, σχεδόν 7 ολόκληρα δευτερόλεπτα πιο γρήγορη από την κανονική GT2 RS. 

Με χρόνο γύρου 6’ 40” 33, η 911 GT2 RS MR είναι 7” πιο γρήγορη από τη νορμάλ GT2 RS. Mάλιστα είναι ακόμα πιο γρήγορη και από το ηλεκτρικό Nio EP9 πο είχε σπάσει όλα τα χρονόμετρα με το 6'45''9.
 

Μένει τώρα να δούμε πόσο θα κρατήσει αυτό το ρεκόρ και τι θα γίνει με φοβερά και τρομερά αυτοκίνητα που έρχονται μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα όπως η Aston Martin Valkyrie ή η Mercedes-AMG One. Βέβαια δεν υπάρχουν και όλοι όσοι υποστηρίζουν ότι αυτά τα ρεκόρ δεν έχουν κάποιο πραγματικό νόημα, ιδίως όταν τα αυτοκίνητα -όπως και στην περίπτωση της Porsche- κάθε άλλο από "παραγωγής" μπορεί να τα πει κανείς.