H Porsche κάνει σχέδια για το μέλλον και πέρα από τα αυτοκίνητα


ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΘΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 23/10/2019

Η αυτόνομη κίνηση μπορεί να έχει πολλά πλεονεκτήματα όμως για κάποιες εταιρείες που έχουν επενδύσει είτε από καταβολής είτε εδώ και αρκετές δεκαετίες στο fun to drive θα αποτελέσει πρόβλημα, μιας και ένα από τους βασικούς λόγους αγοράς τους θα εκλείψει σε κάποιον βαθμό.

Η Porsche είναι σίγουρα μια από αυτές τις εταιρείες και σύμφωνα με δηλώσεις υψηλά ιστάμενων στελεχών της είτε θα είναι η τελευταία ή μια από τις τελευταίες που θα υιοθετήσει αυτόνομες τεχνολογίες είτε δεν θα αφαιρέσει από τα αυτοκίνητά της τα πεντάλ και το τιμόνι.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως η εταιρεία θα μπορεί να επιβιώσει μόνο με τα παραπάνω και αυτό είναι κάτι που γνωρίζει καλά η διευθυντική της ομάδα και για αυτό αναζητά άλλους τρόπους, πέρα από τα αυτοκίνητα, προκειμένου να μπορέσει να αναπληρώσει το τζίρο και τα κέρδη που δεδομένα θα απωλέσει. Οι τρόποι αυτοί θα μπορεί να είναι επενδύσεις σε άλλες μάρκες ή σε εναλλακτικές μορφές μετακίνησης, καθώς και σε start ups.

Πάντως υπάρχει και η λύση να δημιουργηθεί μια υπό-μάρκα της η οποία θα μπορούσε να παρέχει δυνατότητες αυτόνομης κίνησης καθώς και υπηρεσίες car sharing, ενώ ενδεχόμενα μια λύση προς αυτή την κατεύθυνση θα μπορούσε να είναι το Porsche Passport που εφαρμόζεται στην Ατλάντα.

Με βάση το πρόγραμμα αυτό ο πελάτης έναντι μιας συνδρομής ύψους 2.000 δολαρίων σε μηνιαία βάση έχει πρόσβαση σε 8 μοντέλα της μάρκας από τα οποία μπορεί να επιλέξει χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων, ενώ με 3.000 δολάρια το μήνα τα μοντέλα γίνονται 22.