H Renault κλείνει το εργοστάσιό της στην Τουρκία, λόγω Κορωνοϊού


ΑΡΧΗΣ ΓΕΝΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ, ΠΕΜΠΤΗ 26 ΜΑΡΤΙΟΥ, Η RENAULT ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΣΤΗ BURSA ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ. Ο ΛΟΓΟΣ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ, ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥ.

  • μιχαλης κατωποδης
  • 26/3/2020

Αυτό αποτελεί μία φυσιολογική εξέλιξη, με δεδομένα τα όσα ζούμε τις τελευταίες εβδομάδες, σε παγκόσμιο επίπεδο. Μάλιστα, η συγκεκριμένη απόφαση είναι πολύ πιθανό να είχε ληφθεί και νωρίτερα από τη Renault, εάν η Τουρκική κυβέρνηση δεν έκρυβε τα πραγματικά δεδομένα για την εξάπλωση του Κορωνοϊού στη χώρα. Η επίσημη, πάντως, ανακοίνωση της εταιρίας αναφέρει ότι η παύση των εργασιών γίνεται λόγω «της διατάραξης της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας».

Η συγκεκριμένη γραμμή παραγωγής της Renault απασχολεί συνολικά 6.600 εργαζομένους. Με βάση τη δυναμική της, μπορεί να παράγει ετησίως 360.000 αυτοκίνητα, 750.000 κινητήρες, 394.000 κιβώτια ταχυτήτων και 428.000 πλαίσια. Η Bursa αποτελεί τη βασική γραμμή συναρμολόγησης του δημοφιλούς supermini της εταιρίας, Clio.

Το πότε θα ανοίξει εκ νέου το συγκεκριμένο εργοστάσιο, παραμένει άγνωστο. Ενημερωτικά, η γαλλική εταιρία έχει ήδη κλείσει τις γραμμές παραγωγής της στη Γαλλία, το εργοστάσιο στη Σλοβενία, τα δύο εργοστάσια στο Μαρόκο και μία γραμμή κινητήρων στην Πορτογαλία. Αντίστοιχα, έχει παγώσει την παραγωγή και σε επτά εργοστάσια που διατηρεί στη Νότιο Αμερική.