H Renault στην κορυφή του Euro NCAP


Το Megane Coupe-Cabriolet ολοκλήρωσε με επιτυχία της δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP κατακτώντας τη μέγιστη διάκριση των πέντε αστέρων με τελική συγκομιδή βαθμών, 33.56 επί συνόλου 37 ανακηρύσσοντας το ως "το ασφαλέστερο cabriolet αυτοκίνητο".
  • 29/6/2004
&00 Το Megane Coupe-Cabriolet ολοκλήρωσε με επιτυχία της δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP κατακτώντας τη μέγιστη διάκριση των πέντε αστέρων με τελική συγκομιδή βαθμών, 33.56 επί συνόλου 37 ανακηρύσσοντας το ως "το ασφαλέστερο cabriolet αυτοκίνητο". Το Megane Coupe-Cabriolet, στην μετωπική πρόσκρουση, επέτυχε την καλύτερη επίδοση που έχει σημειωθεί μέχρι τώρα, ακόμη και από αυτή του Scenic ΙΙ που ήταν το ασφαλέστερο αυτοκίνητο στην αγορά στη συγκεκριμένη δοκιμή πρόσκρουσης.
Το Megane Coupe-Cabriolet είναι το έκτο αυτοκίνητο της Renault που κατακτά τη μέγιστη διάκριση των 5 αστέρων στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP.
Με την διάκριση των πέντε αστέρων και συγκομιδή 33.56 βαθμών επί συνόλου 37, το Megane Coupe-Cabriolet απέδειξε τον υψηλό δείκτη ασφάλειάς του κάτω από τις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP, οι οποίες καλύπτουν 70% με 80% των πραγματικών συνθηκών ενός ατυχήματος.

Άριστα σε μετωπική...
Οι επιθεωρητές του Euro NCAP σημείωσαν ειδικότερα την άριστη προστασία του οχήματος, κατά τη μετωπική πρόσκρουση. Η δομική συμπεριφορά του αμαξώματος αποδείχθηκε υποδειγματική, χωρίς την παρείσφρηση αντικειμένων στο χώρο των επιβατών. Η έκθεση τραυματισμών, βασισμένη στην ανάλυση των ανδρείκελων-dummies (ανθρώπινων ομοιωμάτων), επιβεβαίωσε την αποτελεσματικότητα του συστήματος oλοκληρωμένης προστασίας Renault. Οι αερόσακοι αντιολίσθησης (τοποθετούνται μόνο στις 3θυρες εκδόσεις του Megane και του Coupe-Cabriolet, αντί των δεύτερων προεντατήρων στις ζώνες ασφαλείας των μπροστινών καθισμάτων, που εφαρμόζονται στις υπόλοιπες εκδόσεις των Megane) εκπλήρωσαν αξιοθαύμαστα τη λειτουργία τους στην παρεμπόδιση των κοιλιακών τραυματισμών και τη διατήρηση των επιβατών των μπροστινών καθισμάτων στα καθίσματά τους, ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο τραυματισμού των κάτω άκρων.

e-go.gr