Η τετρακύλινδρη Ford Mustang ανεβαίνει στους 335 ίππους με τον κινητήρα του Focus RS


Η ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ MUSTANG ΤΩΝ 2.300 CC ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΑ, ΕΝΩ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΩΝ SUPER CARS

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 16/4/2019

Τους οπαδούς της Mustang που θα ήθελαν κάτι παραπάνω από τα 290 PS του τετρακύλινδρου EcoBoost των 2.300 cc έρχεται να ικανοποιήσει η Ford παρουσιάζοντας για το MY 2020 -Modelyear 2020 όπως λένε οι Αμερικάνοι- το High Performance Package. Το οποίο είναι διαθέσιμο τόσο για το coupe όσο και για το cabrio και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Focus RS.

Με μερικές αλλαγές, μεταξύ αυτών και έναν επανασχεδιασμένο υπερσυμπιεστή και απόδοση ελαφρώς μειωμένη στα 335 PS -από 350 PS στο Focus RS. Η ροπή παραμένει στα 475 Nm, ενώ η αύξηση της ισχύος βελτιώνει τόσο το 0-100 km/h -η Ford δεν αναφέρει συγκεκριμένη τιμή αλλά λέει πως είναι κάτω από τα 5,0 sec- όσο και την τελική ταχύτητα που πλέον είναι στα 250 km/h.

Το High Performance Package περιλαμβάνει και μια διαφορετική εξάτμιση με τετραπλές απολήξεις που εξασφαλίζει ακόμα καλύτερο ήχο, καθώς και βελτιωμένη ανάρτηση αλλά και φρένα. Με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά οι οποίες προέρχονται από GT με τον V8 των 5.000 cc. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει και ένα ελεγχόμενο πίσω διαφορικό, ενώ στα πολύ καλά δυναμικά χαρακτηριστικά συμβάλλει και η κατανομή βάρους 53:47 στους δύο άξονες.

Αισθητικά η ειδική αυτή Mustang ξεχωρίζει με τη μαύρη της μάσκα, τα λογότυπα στα φτερά, την πίσω αεροτομή, τις ρίγες στο καπό και τις ζάντες των 19 in με τα λάστιχα της διάστασης 255/40. Προαιρετικά υπάρχει και το EcoBoost Handling Package με πίσω διαφορικό Torsen, πιο χοντρή πίσω αντιστρεπτική, μαγνητοροϊκά αμορτισέρ και πιο φαρδιά λάστιχα Pirelli.