Η Toyota αναζητά πίστωση 8,3 δισεκατομμυρίων ευρώ!


Με στόχο να αντιμετωπίσει επιτυχώς την οικονομική κρίση που έχει ξεσπάσει, λόγω Κορωνοϊού, η Toyota στράφηκε στις Sumitomo Mitsui Banking Corp. και MUFG Bank Ltd, ζητώντας ένα τρις Ιαπωνικά Yen.

  • μιχαλης κατωποδης
  • 27/3/2020

Αυτή τη στιγμή η Toyota σχεδιάζει να σταματήσει επτά γραμμές παραγωγής της σε πέντε Ιαπωνικά εργοστάσια, από τις 3 Απριλίου. Ήδη έχει κατεβάσει τους διακόπτες στη βόρεια Αμερική, στη Γαλλία, στην Αγγλία, στις Φιλιππίνες, στη Βραζιλία, καθώς επίσης και στην Ινδία, αφού η κυβέρνηση ζήτησε από του κατοίκους να μένουν σπίτι. Ως εκ τούτου, για έναν όμιλο με τέτοια λειτουργικά έξοδα, είναι απόλυτα φυσιολογική μία τέτοια εξέλιξη.

Παρόλα αυτά, η στήριξη των τραπεζών φαίνεται να έχει ένα αυξημένο κόστος. Ενώ, ως εταιρία, η Toyota αποτελεί το μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκινήτων στην Ιαπωνία, με αναμφίβολα καλή φήμη και με το ισχυρότερο πιστοληπτικό προφίλ, από κάθε άλλη εταιρία αυτοκινήτων, πρόσφατα δέχτηκε ένα πλήγμα. Ο οίκος Moody’s υποβάθμισε αισθητά την πιστοληπτική της ικανότητα από τη βαθμίδα Α1 στην Aa3, ενώ την έθεσε υπό αναθεώρηση για περαιτέρω υποβάθμιση! Ο ίδιος οίκος αξιολόγησης υποβάθμισε επίσης τις βαθμολογίες και άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών παγκοσμίου βεληνεκούς.

Το πως θα προχωρήσει η Toyota, ακόμα δεν είναι γνωστό. «Αξιολογούμε συνεχώς τις ανάγκες χρηματοδότησής μας», δήλωσε ο Kensuke Ko, εκπρόσωπος της εταιρίας. «Αυτή τη στιγμή δεν έχει αποφασιστεί τίποτα σχετικά με το όλο θέμα». Ενδιαφέρον πάντως έχει και μία έκθεση του Goldman Sachs Group, που υπολογίζει την απώλεια εσόδων από τις πέντε μεγαλύτερες Ιαπωνικές εταιρίες στα 170 δις Yen (1,42 δις ευρώ), λόγω της πανδημίας του Κορωνοϊού.