H Toyota κατοχυρώνει το «GR Corolla» για το πολυαναμενόμενο hot hatch


ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ TS, Η COROLLA ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΒΑΦΤΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ. ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΟΤΥΠΑ GR ΤΗΣ GAZOO RACING.

  • 1/4/2020

Τελευταία φορά που γράψαμε σχετικά με τη σπορ έκδοση GR της Corolla ήταν σχεδόν δύο μήνες πριν. Αυτή όμως επανέρχεται στο προσκήνιο, μετά την κίνηση της εταιρίας να κατοχυρώσει την ονομασία «GR Corolla», για μελλοντική χρήση. Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί πως κατοχύρωσε και την ονομασία «C-HR GR-Sport», οπότε είναι θέμα χρόνου να δούμε και την αντίστοιχη σπορ εκδοχή του C-HR, που αυτή τη στιγμή διατίθεται μόνο στην ιαπωνική αγορά. Με τις αντίστοιχες εκδόσεις των Yaris και Hilux, καθώς και με ό,τι άλλο προστεθεί στη συνέχεια, η Ιαπωνική εταιρία δείχνει να αλλάζει εν μέρει φιλοσοφία, περνώντας σε μία πιο «επιθετική» εποχή.

Αναφορικά με τη GR Corolla, η εταιρία προσανατολίζεται να την τοποθετήσει απέναντι στο νέο Golf GTI. Φήμες θέλουν κάτω από το καπό της να βρίσκεται το ίδιο σύνολο που θα κινεί και το GR Yaris, έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.6 λίτρων, ισχύος 268 ίππων και 330Nm. Βέβαια, αυτό μένει να αποδειχτεί. Από τη μία μιλάμε για απόλυτα ικανοποιητική ισχύ, που θα προσδώσει τις απαραίτητες επιδόσεις. Από την άλλη όμως, με το επιπλέον βάρος και τον όγκο της, ίσως αυτό να δείχνει άσχημο στη μεταξύ του σύγκριση. Δεν είναι απίθανο, λοιπόν, οι μηχανικοί της φίρμας να τσιμπήσουν λίγο παραπάνω την ισχύ, έστω για ψυχολογικούς λόγους.

Επίσης, εκκρεμεί να δούμε τι άλλο θα τη συνοδεύει. Επανερχόμαστε στο GR Yaris, καθώς θα είναι καi τετρακίνητο. Μία τέτοια προοπτική ίσως να δώσει ορισμένους πόντους και στη γρήγορη Corolla. Οι φίλοι πάντως της φίρμας δεν θα πρέπει να περιμένουν κάτι πολύ ισχυρό. Η Toyota δεν θα μπει στη λογική κατασκευής του απόλυτου, με στόχο να κυνηγήσει τα ρεκόρ στις πίστες ανά τον πλανήτη. Αντιθέτως, προσανατολίζεται να προσφέρει κάτι γρήγορο και ταυτόχρονα ασφαλές και ευχάριστο στην καθημερινή χρήση.