Η TVR θα ακολουθήσει επιθετική πολιτική με το νέο Griffith


H TVR ασχολείται πάλι με τους αγώνες και ετοιμάζεται πυρετωδώς για την έναρξη των πωλήσεων του πρώτου μοντέλου της καινούργιας της εποχής, του Griffith.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 11/4/2018

Η TVR και ο όμιλος στον οποίο ανήκει φαίνεται πως θέλουν να επανέλθουν για τα καλά στα αυτοκινητιστικά δρώμενα. Έτσι θα συνεργαστούν με την ελβετική αγωνιστική ομάδα Rebellion Racing Team και θα συμμετέχουν στις 24 Ώρες του Le Mans και στο πρωτάθλημα FIA World Endurance. Αυτή θα είναι η πρώτη αγωνιστική εμπλοκή της TVR μετά από 13 ολόκληρα χρόνια, ενώ ταυτόχρονα προετοιμάζεται και το εμπορικό λανσάρισμα του νέου της μοντέλου, του πρώτου της καινούργιας εποχής της, του Griffith. Που ναι μεν παρουσιάστηκε πέρυσι στις αρχές Σεπτεμβρίου στο Goodwood Revival, αλλά θα είναι διαθέσιμο από του χρόνου.

Το εντυπωσιακό κουπέ με τις παραδοσιακές γραμμές και τις μικρές εξωτερικές διαστάσεις -είναι 150 χιλιοστά πιο μικρό από την Porsche 911 την οποία ανταγωνίζεται άμεσα- υπολογίζεται πως θα κοστίζει γύρω στις 90.000 λίρες. Στόχος της TVR είναι να διαθέτει επιδόσεις ανάλογες σαφώς πιο ακριβών super cars. Κάτι που αν κρίνουμε από τη τελική που θα ξεπερνά τα 320 km/h (για το 0-100 km/h δεν υπάρχουν ενδείξεις αλλά μια τιμή οριακά κάτω από 4,0 sec είναι αναμενόμενη) επιτυγχάνεται.

Οι πολύ καλές επιδόσεις (οι άνθρωποι της TVR πάντως λένε πως το νούμερο που τους ενδιαφέρει ιδιαίτερα είναι αυτό του 0-100-0) προέρχονται από το συνδυασμό του χαμηλού βάρους που κυμαίνεται από 1.200 έως 1.250 kg και της μεγάλης ισχύος. Ο κινητήρας του Griffith, σύμφωνα και με την παράδοση της TVR είναι ο V8 Coyote των 5,0 lt της Ford, που χρησιμοποιείται τόσο στη Mustang όσο και στο best seller της μάρκας στις ΗΠΑ, το F-150. Εδώ και μετά τις επεμβάσεις των μηχανικών της TVR αναμένεται να αποδίδει γύρω στα 500 PS.