Η Uber είχε 37 ατυχήματα πριν το μοιραίο στην Αριζόνα!


ΑΝ ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΠΕΡΣΙΝΟ ΜΑΡΤΙΟ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΓΥΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Η ΕΙΔΗΣΗ ΕΝΟΣ ΜΟΙΡΑΙΟΥ ΤΡΟΧΑΙΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΝΟΜΟ VOLVO XC90.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 8/11/2019

Εκείνο το μήνα είχε χάσει την ζωή της μία 49χρονη πεζή με το ποδήλατό της όταν έπεσε πάνω της ένα Volvo XC90 που εκείνη την ώρα λειτουργούσε στον αυτόματο με το σύστημα της Uber Technologies. Η υπόθεση πήρε τεράστια διάσταση αναδεικνύοντας τις αδυναμίες της αυτόνομης οδήγησης.

Η Volvo αποενοχοποιήθηκε από το γεγονός αφού η Uber είχε επέμβει στην διαχείριση του συστήματος του αυτοκινήτου και είχε απενεργοποιήσει την αυτόνομη πέδηση. Μάλιστα υπήρξαν εκτιμήσεις πως αν το εργοστασιακό σύστημα λειτουργούσε πιθανότατα να είχε αποφευχθεί ή μειωθεί η σφοδρότητα της σύγκρουσης.

Από την στιγμή του ατυχήματος χρειάστηκε να περάσουν εννέα μήνες ώστε ο αυτόνομος στόλος της Uber να επανέλθει στους δρόμους και μετά από σημαντικές αλλαγές ώστε να βελτιωθούν τα επίπεδα ασφάλειας.

Ωστόσο, πρόσφατα το CNBC αποκάλυψε πως σε δοκιμές που είχαν γίνει από την Uber πριν το μοιραίο ατύχημα του Μαρτίου είχαν καταγραφεί 37 συγκρούσεις. Συγκεκριμένα από τον Σεπτέμβριο του 2016 έως τον Μάρτιο του 2018 τα 33 περιστατικά είχαν την αυτόνομη λειτουργία ενεργοποιημένη και εμπλοκή με άλλο όχημα.

Το όλο θέμα θα επανεξεταστεί από τις αμερικανικές αρχές μέσα στο μήνα. Όσο για το ατύχημα η εισαγγελική αρχή είχε δηλώσει πως δεν υπήρχε βάσιμη ποινική ευθύνη εναντίον της Uber και πως ο οδηγός ή χρήστης εκείνη την ώρα έπρεπε να παραπεμφθεί στην αστυνομία ώστε να διαπιστωθεί αν θα μπορούσε να αντιδράσει.

Πάντως, οι αγωγές και οι έρευνες από το συμβούλιο ασφάλειας μεταφορών και την εθνική υπηρεσία κυκλοφορίας υφίστανται και η υπόθεση δεν έχει κλείσει αφήνοντας υπόνοιες για τις ελλείψεις και τις αδυναμίες της τεχνολογίας της αυτόνομης οδήγησης. Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε το μοιραίο ατύχημα.