Η Volkswagen ετοιμάζεται... να βάλει στην πρίζα το Golf


Μετά τις καθυστερήσεις που αναμένεται να υπάρξουν στο Trinity, η Volkswagen σχεδιάζει τον εξηλεκτρισμό του Golf, προκειμένου να παραμείνει εντός της γκάμας των μοντέλων της.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 21/11/2022

Μέχρι και τώρα, η Volkswagen στήριξε ένα μεγάλο μέρος του πλάνου του εξηλεκτρισμού στο επερχόμενο και άκρως πρωτοποριακό Trinity. Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία όμως, η κυκλοφορία του Trinity αναμένεται να καθυστερήσει, με την ημερομηνία παρουσίασης να μεταφέρεται από το 2026 στο 2030

Οι Γερμανοί φαίνεται να διατηρούν αμφιβολίες σχετικά με το αν είναι αναγκαίο να δημιουργηθεί το νέο εργοστάσιο κοντά στη βάση της εταιρείας στο Wolfsburg για την εξέλιξη του πολυαναμενόμενου Trinity, καθώς, σύμφωνα με δημοσιεύματα, η τεχνολογία που θα το υποστηρίξει δεν έχει ακόμα τελειοποιηθεί. Αυτό βέβαια, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα λεγόμενα της εταιρείας τον περασμένο Μάρτιο, σύμφωνα με τα οποία, η νέα μονάδα παραγωγής είχε πάρει το πράσινο φως, με τις εργασίες ανέγερσης να έχουν προγραμματιστεί για την ερχόμενη άνοιξη.

Η καθυστέρηση της κυκλοφορίας του ηλεκτρικού μοντέλου-ναυαρχίδα απαιτεί την κάλυψη του κενού που θα δημιουργηθεί, από ένα άλλο μοντέλο, το οποίο θα είναι εξίσου ισχυρό, όσον αφορά τη δημοφιλία και την ικανότητα να ανεβάσει την VW στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου των EV.

Εδώ υπάρχουν δύο εναλλακτικές: Το Golf, για το οποίο ο κατασκευαστής είχε δηλώσει ότι έχει ενδοιασμούς σχετικά με το αν θα πρέπει να λάβει 9η γενιά, και το Tiguan, το οποίο μόλις ανανεώθηκε με την 9η γενιά του. Σύμφωνα με τη γερμανική εφημερίδα Handelsblatt, το εν λόγω EV θα καταφτάσει στην αγορά μέχρι το 2026, παίρνοντας έτσι τη θέση του Trinity

Το ηλεκτρικό όχημα της VW πιθανώς να βασιστεί στην ανανεωμένη πλατφόρμα MEB και θα κατασκευαστεί στο μεγαλύτερο εργοστάσιο της εταιρείας στο Wolfsburg, το οποίο χρησιμοποιείται για την κατασκευή των ντίζελ και βενζινοκίνητων μοντέλων της.