H Volvo δεν διαφημίζει την πώληση των αυτοκινήτων της αλλά το πρόγραμμα συνδρομών της


Οι αλλαγές που θα δούμε στο μέλλον στην αυτοκινητοβιομηχανία έχουν να κάνουν και με τον τρόπο ιδιοκτησίας των αυτοκινήτων. Και αυτό γιατί το μοντέλο αγοράζω ένα αυτοκίνητο και είμαι ο αποκλειστικός χρήστης του δεν δείχνει συμβατό με τις εξελίξεις.

  • 13/12/2018

Η Volvo που τον τελευταίο καιρό προχωρά λίγο πιο γρήγορα σε κάποια θέμα, θυμηθείτε το περίπτερό της χωρίς αυτοκίνητα στην έκθεση του Los Angeles, πρωτοπορεί και εδώ διαφημίζοντας στη Γερμανία ουσιαστικά τη μη αγορά μοντέλων της αλλά την εγγραφή στην υπηρεσία συνδρομών της.

Έτσι οι Γερμανοί με 498 ευρώ το μήνα αποκτούν τη δυνατότητα χρήσης ενός XC40. Στο πόσο αυτό συμπεριλαμβάνεται το κόστος ασφάλισης, οδική βοήθειας φόρων καθώς και διάφορες υπηρεσίες όπως η τοποθέτηση χειμερινών ελαστικών.

Ουσιαστικά πρόκειται για μιας μικρής διάρκειας ενοικίαση που είναι σαφώς πιο ακριβή από το κλασικό leasing, υπολογίζεται περίπου κατά 40%, αλλά δίνει στον καταναλωτή τη δυνατότητα να έχει κάθε φορά στη διάθεσή του το αυτοκίνητο που καλύπτει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανάγκες μετακίνησής του. Αν για παράδειγμα θέλει να πάει διακοπές και χρειάζεται ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο μπορεί να επιλέξει ένα XC90 προς 929 ευρώ  το μήνα.

Πάντως οι υπηρεσίες συνδρομής σαν και αυτή της Volvo απέχουν ακόμα πολύ από το να καθιερωθούν, μιας και ένα μικρό ποσοστό των Γερμανών δείχνει πρόθυμα να εγγραφεί σε μια τέτοια υπηρεσία. Στις ΗΠΑ το αντίστοιχο ποσοστό είναι 14%.