Η Volvo θα έχει δικά της ηλεκτρικά μοτέρ για τα νέας γενιάς EV


Η σουηδική εταιρία μπαίνει ακόμη πιο βαθιά στην ηλεκτροκίνηση ανακοινώνοντας πως θα κατασκευάζει η ίδια τα μοτέρ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: VOLVO CARS
  • 2/11/2020

Η Volvo είναι από τις πρώτες premium εταιρίες που πέρασαν στην εποχή του εξηλεκτρισμού και παράλληλα ανακοινώνοντας πως σταματούν την εξέλιξη (και όχι την παραγωγή) των κινητήρων diesel. Μάλιστα, είναι ήδη γνωστό πως το νέο XC90 δεν θα έχει και αυτό κινητήρες πετρελαίου (όπως και το S60) με την γκάμα του να περιλαμβάνει ήπια υβριδικές εκδόσεις, plug-in και μια τουλάχιστον ηλεκτρική.

Η σουηδική εταιρία έχει λανσάρει ήδη το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής, το XC40 Recharge με 408 PS και 400 km αυτονομίας. Πρόσφατα ανακοίνωσε πως προχωρά σε σημαντικές επενδύσεις που επιτρέπουν την εξέλιξη και την κατασκευή ηλεκτρικών κινητήρων για την επόμενη γενιά EV μοντέλων της Volvo.

Η οποία έχει ως στόχο να γίνει ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων που στην γκάμα του θα έχει μόνο αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων. Για αυτό το λόγο η Volvo που ως γνωστόν ανήκει στην κινεζική Geely εγκαινίασε ένα ολοκαίνουργιο εργαστήριο ηλεκτροκινητήρων στη Σαγκάη της Κίνας. Αυτό το εργαστήριο έρχεται να προστεθεί στο ήδη υπάρχον στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, αλλά και στα υπερσύγχρονα εργαστήρια μπαταριών στην Κίνα και τη Σουηδία.

Η in-house εξέλιξη των κινητήρων θα επιτρέψει στους μηχανικούς της Volvo Cars να βελτιστοποιήσουν περαιτέρω τα συστήματα πρόωσης και την μετάδοσή τους για την καλύτερη δυνατή διαχείριση της ροής της ενέργειας. Στόχος είναι η αύξηση της αυτονομίας και η περαιτέρω εξέλιξη της λειτουργίας One Pedal Driving όπου ο οδηγός ουσιαστικά ρυθμίζει τον βαθμό επιτάχυνσης και επιβράδυνσης από το δεξί πεντάλ πετυχαίνοντας ιδανική οικονομία και ανάκτηση ενέργειας.

Μέχρι το 2025 η Volvo στοχεύει το 50% των πωλήσεών της να είναι πλήρως ηλεκτρικά οχήματα και τα υπόλοιπα υβριδικά. Απώτερος στόχος έως το 2040 είναι η Volvo Cars να καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια ώστε να γίνει μια κλιματικά ουδέτερη εταιρεία έως το 2040. Ξεκινώντας από την μείωση 40% του αποτυπώματος CO2 για τον κύκλο ζωής ανά αυτοκίνητο για την περίοδο παραγωγής από το 2018 έως το 2025.