H VW δεν πουλάει τις Lamborghini και Ducati


H Volkswagen έβαλε τέλος στη φημολογία περί πώλησης των Lamborghini και Ducati διευκρινίζοντας ότι οι ιταλικές εταιρείες παραμένουν εντός του Ομίλου. Επίσης, ανακοίνωσε ότι από την πρώτη Μαρτίου 2021 η Bentley περνά στον έλεγχο της Audi.

  • KEIMENO: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 15/12/2020

Τα μέλη του εποπτικού συμβουλίου του Ομίλου VAG ψήφισαν να παραμείνουν η Lamborghini και η Ducati υπό τη σκέπη του αλλά και να αναλάβει η Audi την επιχειρηματική διαχείριση της Bentley από την πρώτη Μαρτίου του νέου έτους.

Με αυτόν τον τρόπο –τον πιο επίσημο, δηλαδή– μπήκε τέλος στην πολύμηνη φημολογία ότι ο Όμιλος Volkswagen σκόπευε να πουλήσει τις δύο ιταλικές εταιρείες, όπως και την πιθανότητα να πράξει το ίδιο και για τη βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία υπερπολυτελών οχημάτων.

Όπως αποφασίστηκε στην συνάντηση των ανώτατων στελεχών του γερμανικού Ομίλου, η επιχειρησιακή αναδιάρθρωση θα βοηθήσει τόσο την Audi όσο και την Bentley να αναπτύξουν από κοινού νέες τεχνολογίες που να αφορούν σε σύγχρονα και ικανοποιητικά σε απόδοση συστήματα ηλεκτροκίνησης για τα μελλοντικά μοντέλα τους.

Εκτός αυτού, το εποπτικό συμβούλιο αποσκοπεί στη μείωση του σταθερού κόστους κατά 5% και του κόστους υλικών κατά 7% ως το τέλος του 2023.

Επίσης, υπό το πρίσμα της αποδοτικότερης οργάνωσης εντός του Ομίλου, πριν από λίγες εβδομάδες ο κ. Stephan Winkelmann, ο Πρόεδρος της Bugatti (η οποία επίσης ανήκει στον γερμανικό Όμιλο), ορίστηκε και Διευθύνων Σύμβουλος της Lamborghini.

Ο κ. Winkelmann (φωτογραφία επάνω) γνωρίζει πολύ καλά τις ανάγκες της τελευταίας, καθώς ήταν επικεφαλής αυτής από το 2005 ως το 2016, δηλαδή σε μια περίοδο όπου οι ετήσιες πωλήσεις της αυξήθηκαν σημαντικά. 

Πάντως, δεν προβλέπεται να προωθηθεί σύντομα η ηλεκτροκίνηση στα νέα μοντέλα των δύο αυτών εταιρειών. Όπως δήλωσε πρόσφατα ο κ. Winkelmann, προς το παρόν, η ηλεκτροκίνηση δεν έχει εξελιχθεί σε τέτοιο επίπεδο ώστε να προσφέρει τις απαιτούμενες επιδόσεις και να είναι συμφέρουσα για μια εταιρεία, ταυτοχρόνως.

Τέλος, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, δεν αποφασίστηκε εάν η Lamborghini, η Ducati και ο σχεδιαστικός οίκος Italdesign θα ενοποιηθούν σε έναν οργανισμό, όπως είχε προτείνει ως λύση μια επιχειρησιακή μελέτη η οποία εκπονήθηκε από τους Γερμανούς.