CAR AND DRIVER ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
VW GROUP

Η VW θα εγκαταλείψει σταδιακά τους θερμικούς κινητήρες 5/12

  • img

Ο όμιλος Volkswagen εκτιμά πως σταδιακά η εποχή του αυτοκινήτου με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα εξασθενίσει και θα σταματήσει την εξέλιξη νέων γενιών μετά το 2026.

KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

Κάτι που σημαίνει πως από εκείνη περίπου την χρονιά ο γερμανικός όμιλος θα σταματήσει να εξελίσσει νέους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ. Άλλωστε κάτι τέτοιο δεν θα έχει και πολύ νόημα αφού ήδη οι προδιαγραφές ρύπων έχουν φτάσει σε πολύ αυστηρά επίπεδα. Παράλληλα οι κατασκευαστές αυτοκινήτων βρίσκονται συνεχώς υπό αυξανόμενη πίεση από τις ρυθμιστικές αρχές για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για την καταπολέμηση της αλλαγής του κλίματος με την Ε.Ε. να πιέζει προς την ηλεκτροκίνηση.

«Οι ειδικοί μας εργάζονται στην τελευταία πλατφόρμα για οχήματα που δεν είναι ουδέτερα από την εκπομπή CO2», δήλωσε ο Michael Jost, επικεφαλής στρατηγικής στην Volkswagen, σε μια διάσκεψη κοντά στην έδρα της εταιρείας στο Wolfsburg της Γερμανίας. "Σταδιακά θα μειώσουμε τις μηχανές καύσης στο απόλυτο ελάχιστο», όπως αναφέρει σε δημοσίευμα του το Automotive News.

To VW Group θα ξεκινήσει το πρώτο κύμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένης της Porsche Taycan, από το επόμενο έτος. Για την επόμενη πενταετία και για τα 12 σήματα του ομίλου, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία εκτιμά στην παραγωγή περίπου 15 εκατομμύρια οχήματα και επενδύει 50 δισεκατομμύρια δολάρια για να καταφέρει ένα μεγάλο ποσοστό από αυτά να είναι ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Μέχρι το 2030 ο όμιλος VW σχεδιάζει να έχει στην γκάμα του περισσότερα από 300 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, φορτηγά, φορτηγά και μοτοσικλέτες. Η VW θα συνεχίσει να προσαρμόζει την τεχνολογία του κινητήρα καύσης μετά την εισαγωγή της νέας πλατφόρμας την επόμενη δεκαετία. Μετά το 2050, ενδέχεται να υπάρχουν μερικά μοντέλα βενζίνης και ντίζελ σε περιοχές όπου δεν υπάρχει επαρκής υποδομή χρέωσης, σύμφωνα με τον Jost.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ