Honda: Νέο παγκόσμιο πλαίσιο το 2020 και μείωση κατά 66% στα μοντέλα της


Η χρήση του νέου πλαισίου θα συνοδεύεται από μεγάλες οικονομίες κλίμακος και η μείωση των εκδόσεων θα απλοποιήσει την παραγωγική διαδικασία.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 10/5/2019

Η ανάπτυξη των τεχνολογιών που θα κυριαρχήσουν, με βάση τα σημερινά δεδομένα, τα επόμενα χρόνια στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπως η ηλεκτροκίνηση και η αυτόνομη κίνηση, απαιτούν πολύ μεγάλες επενδύσεις. Οι οποίες από την άλλη αναγκάζουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να γίνουν αφενός πιο αποτελεσματικές και αφετέρου να περιορίσουν το κόστος παραγωγής τους. Αυτήν την ανάγκη την έχει και η Honda, η οποία είδε τα κέρδη της για το προηγούμενο οικονομικό έτος να υποχωρούν κατά 13%.

Έτσι λοιπόν η ιαπωνική εταιρεία θα παρουσιάσει του χρόνου ένα νέο παγκόσμιο πλαίσιο, η χρήση του οποίου θα επιφέρει σημαντικές οικονομίες κλίμακας, μιας και τα μοντέλα που θα το χρησιμοποιούν θα έχουν σε ένα ποσοστό 70%, δηλαδή σε ότι δεν φαίνεται, κοινά εξαρτήματα.

Επίσης το νέο πλαίσιο θα επιτρέψει στη Honda να μειώσει τις εργατώρες που αφιερώνονται στην εξέλιξη νέων μαζικών μοντέλων έως και κατά 30% έως το 2025. Οι πλεονάζουσες ώρες θα μπορούν να αφιερωθούν στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών.

Ταυτόχρονα η Honda θα μειώσει κατά 2/3 των αριθμό των εκδόσεων των μοντέλων της. Αυτό δεν σημαίνει όμως πως θα κόψει μοντέλα. Θα περιορίσει σημαντικά συνδυασμούς χρωμάτων αμαξώματος και επιπέδων εξοπλισμού προκειμένου να απλοποιηθεί η γκάμα της και μαζί της η όλη παραγωγική διαδικασία.