Hyundai Group: Τέλος στην εξέλιξη κινητήρων εσωτερικής καύσης


Η είδηση έρχεται από την πόλη Namyang της Ν. Κορέας, την έδρα του Κέντρου R&D (Έρευνας και Ανάπτυξης) των Hyundai και Kia και την μετατροπή των εργασιών του που θα αφιερώνονται πλέον αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση.

  • 29/12/2021

Το Κέντρο R&D (Έρευνας και Ανάπτυξης) του Hyundai Group με έδρα την πόλη Namyang της Ν. Κορέας αριθμούσε πάνω από 12.000 εργαζόμενους και στο συγκεκριμένο τμήμα επικεφαλής ήταν μέχρι πρότινος ο Albert Biermann, που πρόσφατα αποχώρησε και από το τμήμα Ν. Αξίζει δε να προθέσουμε ότι το εν λόγω τμήμα ήταν ο τόπος γέννησης των «καυτών» i20 N, i30 N και Kona N.

Έτσι, σύμφωνα με την απόφαση των Κορεατών, το σύνολο των μηχανικών που εργάζονταν στο τμήμα εξέλιξης κινητήρων εσωτερικής καύσης μετακινήθηκαν στο νεοσύστατο τμήμα R&D που ασχολείται με τα ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ ταυτόχρονα όλα τα τμήματα που είχαν ως αντικείμενο τους τους κινητήρες εσωτερικής καύσης,  θα αφιερωθούν πλέον στην ηλεκτροκίνηση. Παράλληλα, στην πόλη Namyang ιδρύθηκε και ένα νέο τμήμα εξέλιξης μπαταριών.

H κίνηση αυτή του Ομίλου Hyundai έρχεται σε συνέχεια των δηλώσεων μεγάλων στελεχών του Ομίλου, που είχαν προϊδεάσει για τον τερματισμό στην εξέλιξη νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης. Δεν είναι παρά μια αναμενόμενη απόφαση, ειδικά με δεδομένα τα μεγαλεπήβολα σχέδια και τις φιλοδοξίες των Κορεατών  για την νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Τα μελλοντικά πλάνα της Hyundai σχετικά με τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα περιλαμβάνουν το Ioniq 5, το οποίο αναμένεται να έρθει στη χώρα μας την άνοιξη, το Ioniq 6 για το 2022 και το Ioniq 7 για το 2024.

Αναφορικά με την Κia, η αρχή θα γίνει με το νέο EV6 που θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα τον Ιανουάριο, ενώ θα ακολουθήσει το EV9 που προγραμματίζεται για το 2024. Εκτός των άλλων, τα σχέδια της Hyundai περιλαμβάνουν και μια νέα αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα, εκτός της E-GMP, η οποία θα είναι η βάση για όλα τα παραπάνω μοντέλα.