Το σχετικό ποσοστό προέκυψε από την ιστοσελίδα που αφορά τους επενδυτές της Hyundai, τα στοιχεία της οποίας έφεραν στο φως οι Korea Times.
Σύμφωνα με αυτά, από τα 57.842 οχήματα που πούλησε η εταιρεία στην Ευρώπη κατά το πρώτο δίμηνο του 2022, τα 11.532 ήταν ηλεκτρικά (σχεδόν 20%). Το γεγονός αυτό είναι εντυπωσιακό, αν αναλογιστεί κανείς πως από τα 20 μοντέλα στην γκάμα των Κορεατών για τη Γηραία Ήπειρο, μόλις 3 είναι EV: το Ioniq 5, το Kona Electric και το Ioniq Electric.
Πριν 4 χρόνια, το εν λόγω ποσοστό ανερχόταν στο 2%, δείχνοντας πώς η Hyundai προσπαθεί και πετυχαίνει να αυξήσει τις πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων της, με τελικό της στόχο τις 270.000 μονάδες το 2026 και τις 480.000 το 2030.
Μάλιστα, θέλουν ως το 2030 το ποσοστό των πωλήσεων EV επί των συνολικών πωλήσεων να ανέρχετια στο 69% στην Ευρώπη, και στο 100% ως το 2035.