Ιδιωτική απόσυρση προ των πυλών!


Η επόμενη μέρα στην αγορά ΙΧ θέλει τις αντιπροσωπείες να ψάχνουν τρόπους ανάκτησης του αγοραστικού ενδιαφέροντος, με το πρόγραμμα «ιδιωτικής απόσυρσης» να είναι ένα από τα επικρατέστερα που πέφτουν στο τραπέζι!
  • 5/11/2009
  • Τα πάνω κάτω στην αγορά μετά το τέλος της Απόσυρσης
  • Aποσύρεται η Απόσυρση!
  • ΑΠΟΨΗ: Ποια απόσυρση;
  • Οι αντιδράσεις των εισαγωγέων
  • «Πράσινος φόρος» έως 300 ευρώ στα ΙΧ! Η επόμενη μέρα στην αγορά ΙΧ θέλει τις αντιπροσωπείες να ψάχνουν τρόπους ανάκτησης του αγοραστικού ενδιαφέροντος, με το πρόγραμμα «ιδιωτικής απόσυρσης» να είναι ένα από τα επικρατέστερα που πέφτουν στο τραπέζι! Μουδιασμένα εμφανίζονται τα στελέχη του αυτοκινήτου από την αιφνιδιαστική απόφαση της Κυβέρνησης να θέσει εκτός ισχύος το πρόγραμμα της απόσυρσης των παλαιάς τεχνολογίας ΙΧ, λόγω του δυσβάσταχτου κόστους, όπως ανακοίνωσε. Σε επικοινωνία που είχε το wmotors.gr μαζί τους, τονίζουν ότι η απόφαση αυτή, ανεξάρτητα με το κατά πόσο πλήγει την αγορά αυτοκινήτου επιχειρηματικά, είναι πέρα για πέρα αναιτιολόγητη και λανθασμένη καθώς: -Η απόσυρση χρηματοδοτούνταν από τα «πράσινα τέλη», τα οποίο για αυτό ακριβώς το λόγο θεσπίστηκαν. -Η αύξηση των πωλήσεων των καινούργιων ΙΧ επιφέρει αντίστοιχη αύξηση φορολογικών εσόδων από το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης και τον ΦΠΑ 19%. -Παραμένουν στην κυκλοφορία τα παλαιάς τεχνολογίας ΙΧ με ότι αυτό συνεπάγεται για το περιβάλλον και για τα χαρακτηριστικά του στόλου μας, που είναι ο πιο γερασμένος στην Ευρώπη. -Δεν επέτρεψε σε όσους είχαν προγραμματίσει να αποσύρουν το όχημά τους και για δάφορους λόγους δεν το έκαναν, έχοντας στο μυαλό τους τον 3ετή ορίζοντα. Αυτό που προσπαθούν όλοι να προβλέψουν, είναι το πώς θα διαμορφωθεί η επόμενη μέρα, καθώς ήλπιζαν ότι η αγορά σε ένα βάθος 3 χρόνων όση και η διάρκεια της απόσυρσης θα είχε ομαλοποιηθεί πλήρως. Το μέγεθος της αγοράς έχει φθάσει μέχρι και τον Οκτώβριο του 2009 στις 190.000 μονάδες και όλα έδειχναν ότι θα πηγαίναμε στις 220.000-230.000 μονάδες, με την προοπτική ισχύος της απόσυρσης. Για αυτό το λόγο είχαν κάνει έξτρα παραγγελίες προκειμένου να καλυφθεί η ζήτηση και να υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα ΙΧ. Τα νέα δεδομένα αλλάζουν δραματικά τις εκτιμήσεις και για να προσεγγισθούν αυτοί οι στόχοι οι αντιπροσωπείες θα πρέπει να προβούν σε γενναίες προσφορές. Αυτό είναι το σενάριο που αυτή τη στιγμή «παίζει» στο μυαλό των τμημάτων μάρκετινγκ, καθώς μέσω διάφορων προγραμμάτων προσφορών θα προσπαθήσουν να αναθερμάνουν το χαμένο αγοραστικό ενδιαφέρον. Η πρώτη ενέργεια που πέφτει στο τραπέζι ως επικρατέστερη και... αρκετά πιασιάρικη είναι η ιδιωτική απόσυρση, αν και πολλά είναι τα στελέχη που δεν συμφωνούν υποστηρίζοντας ότι «δεν πρέπει να στηρίξουμε μια κυβέρνηση που μας φέρθηκε τόσο βάναυσα». Η λόγική όμως λέει ότι σε παρόμοια αδιέξοδα η ανάγκη γίνεται... φιλοτιμία. Έτσι, λίαν συντόμως οι αντιπροσωπείες αναμένεται να τροποποιήσουν το ανακληθέν διαφημιστικό υλικό της κρατικής απόσυρσης με προγράμματα ιδιωτικής! Όσο για τα οφέλη αυτά θα αντιστοιχούν σε ένα σύνηθες ποσό έκπτωσης ανάλογα με την κατηγορία στην οποία ανήκει το αυτοκίνητο και της ανάγκης προώθησή του...