Ηλεκτροκίνητο μοντέλο και για τη Maybach


Τα στελέχη της Mercedes-Benz επιθυμούν να υπάρξει ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Maybach και θα επιδιώξουν να το δημιουργήσουν.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 4/9/2020

Απλά, είναι θέμα χρόνου να δούμε ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο το οποίο να φέρει την ονομασία της Maybach. Αυτό διαπιστώνουμε εάν παρατηρήσουμε τις δηλώσεις του κ. Ola Källenius, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler A.G. και Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz στα επιβατικά οχήματά της. Θυμίζουμε ότι η Mercedes-Benz είχε αναβιώσει τη Maybach το 1997, δημιουργώντας μοντέλα της που βασίζονταν στην εκάστοτε S-Class. Ωστόσο, το 2012 αποφασίστηκε να περάσει πάλι στη ιστορία (η Maybach) εξαιτίας των λιγοστών πωλήσεών της.

Παρόλα αυτά, στα τέλη του 2014 ανακοινώθηκε ότι υπάρχουν σχέδια για την ανασύστασή της, αυτή τη φορά ως Mercedes-Maybach, δηλαδή να αποτελεί την υπέρτατη (εξοπλιστική) έκδοση πολυτέλειας και άνεσης στο κορυφαίο μοντέλο της γερμανικής εταιρείας. Μάλιστα, το 2016 είχε παρουσιαστεί το απαράμιλλης αισθητικής πρωτότυπο Vision Mercedes-Maybach 6 (φωτογραφία επάνω) και την επόμενη χρονιά η ανοιχτή εκδοχή του, το πρωτότυπο Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet. Επίσης, το 2018 παρουσιάστηκε το πρωτότυπο crossover/SUV Vision Mercedes-Maybach Ultimate Luxury.

Σε συνέντευξή του ο κ. Källenius δήλωσε σχετικά: «Υπάρχει χώρος να κάνουμε περισσότερα με τη φίρμα της Maybach. Η πλατφόρμα για ηλεκτροκίνητα οχήματα (που έχουμε δημιουργήσει) προσφέρει κάποιες ευκαιρίες». Με δεδομένο ότι η Mercedes-Benz εξελίσσει ήδη την EQS, την αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή της καινούργιας S-Class, είναι πιθανόν να δούμε και μια τέτοια Mercedes-Maybach. Ο κ. Källenius έχει θέσει ως απαραίτητη προϋπόθεση τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της Mercedes-Benz στις μεγάλες κατηγορίες οχημάτων για να μπορέσει να ανακάμψει η εταιρεία από την μείωση κερδών εξαιτίας των αποζημιώσεων που πρέπει να πληρώσει κυρίως στις ΗΠΑ, αλλά και εξαιτίας της πανδημίας του νέου κορωνοϊού. Άλλωστε, τα μεγάλα και ακριβά μοντέλα αφήνουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους σε μια εταιρεία και στη Mercedes-Benz το γνωρίζουν καλά.