Ήπια υβριδική έκδοση για το νέο Hyundai i20


Η Hyundai θα διαθέτει το καινούργιο i20 και σε έκδοση η οποία θα έχει ήπιο υβριδικό σύστημα με σκοπό τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπή ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 26/3/2020

Όπως έγινε γνωστό, το νέο Hyundai i20 θα διατίθεται και με σύστημα ήπιας υβριδικής διάταξης 48 V στην έκδοση με τον 1.0 T-GDi κινητήρα, τόσο στην εκδοχή του με τους 100 PS όσο και με τους 120 PS. Σύμφωνα με την εταιρεία, χάρη στο σύστημα αυτό η μείωση στην κατανάλωση καυσίμου αλλά και στη μείωση εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα είναι της τάξης 3-4%, συγκριτικά με ό,τι ίσχυε στην προηγούμενη γενιά του supermini μοντέλου.

Όπως ανακοινώθηκε, επίσης, το σύστημα αυτό θα διατίθεται τόσο με το καινούργιο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων τεχνολογίας «Intelligent Manual Transmission» («iMT»), το οποίο απεμπλέκει την επιλεγμένη σχέση κάθε φορά που ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το δεξί πεντάλ, όσο και με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Το νέο, τρίτης «γενιάς» Hyundai i20 θα διαθέτει και σύστημα «Stop and Go» που απενεργοποιεί τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο σταματά.

Σε ό,τι αφορά στις διαστάσεις του, το καινούργιο μοντέλο είναι μεγαλύτερο από αυτό που αντικατέστησε. Συγκεκριμένα, το αμάξωμά του είναι κατά 0,5 cm πιο μακρύ, κατά 3,0 cm πλατύτερο και κατά 2,4 cm χαμηλότερο από πριν. Αντίστοιχα το μεταξόνιό του έχει αυξηθεί κατά ένα εκατοστό, ενώ o χώρος αποσκευών έχει μεγαλώσει κατά 25 λίτρα και πλέον φτάνει τουλάχιστον τα 351 λίτρα. Το νέο  i20 σχεδιάστηκε από τους ανθρώπους της κορεατικής εταιρείας έτσι ώστε να είναι πιο δυναμικό σε εμφάνιση σε σχέση με πριν και θα διαθέτει υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού, το οποίο θα διαθέτει συστήματα προειδοποίησης και υποβοήθησης του οδηγού καθώς και έγχρωμη οθόνη αφής 10,25 ιντσών στην κονσόλα. Θα κατασκευάζεται στην Τουρκία και εάν όλα πάνε καλά, λόγω κορωνοϊού, αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά από τα τέλη του καλοκαιριού και έπειτα.