Ήρθε και στην Ελλάδα η νέα Mercedes-Benz G-Class


Mε ιπποδύναμη 422 ίππων και αμιγώς heavy duty χαρακτήρα η νέα G-Class!

  • 7/2/2018

Ένα από τα κλασσικότερα οχήματα για κάθε έδαφος είναι η G-Class. Μετά από 39 ολόκληρα χρόνια ανανεώθηκε και ήρθε και στην Ελλάδα.

Η Mercedes-Benz Ελλάς, o επίσημος εισαγωγέας των αυτοκινήτων Mercedes και smart, ανακοίνωσε την έναρξη της εμπορικής διάθεσης της νέας G-Class . H μόνη έκδοση που διατίθεται είναι η G 500 με κινητήρα 3.982 cc και απόδοση 422 ίππων. Δείτε τον τιμοκατάλογο της Mercedes G500 εδώ.

H G-Class αποτέλεσε για την Mercedes-Benz το όχημα εκείνο με τις ανυπέρβλητες ικανότητες σε παντός είδους οδόστρωμα.

Από την πρώτη μέρα της παραγωγής του, πίσω στο μακρινό 1979, μέχρι και σήμερα η G-Class κατάφερε να συγκεντρώσει ένα φανατικό κοινό και ιδίως εκείνο που ποτέ δεν πίστευε ότι μια Mercedes θα μπορούσε να έχει τέτοιες δυνατότητες εκτός δρόμου.

Η Γερμανική εταιρεία προσφάτως προχώρησε σε ένα γενικότερο update στο θηριώδες τζιποειδές της, χωρίς ωστόσο να αλλάξει τον χαρακτήρα του όσον αφορά τις δυνατότητές του off road.

Το αμάξωμα παραμένει στην ίδια «τετράγωνη» λογική, ωστόσο στο εσωτερικό έχουμε πολλές αλλαγές μια και έχει αναβαθμιστεί σε πολυτέλεια και τεχνολογίες. Σημείο αναφοράς, ψηφιακή κεντρική οθόνη (δύο των 12,3 ιντσών) του Widescreen Cockpit, που πρωτοτοποθετήθηκε στην S-Class.Παρόλα αυτά, η G-Class δεν έχει απολέσει , τον heavy duty χαρακτήρα της, ίσα-ίσα που υπόσχεται ακόμη περισσότερα χάρη στα τρία (100%) κλειδώματα διαφορικού και «κοντών» σχέσεων του κιβωτίου, του πλαισίου τύπου σκάλας, της ανάρτησης διπλών ψαλιδιών εμπρός και της αύξησης του ύψους από το έδαφος στα 27 εκατοστά.

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή μπορεί να περάσει από εμπόδια ύψους 70 εκατοστών, να κινηθεί σε επιφάνειες με πλευρική κλίση 35 μοιρών, πριν καν επενεργήσουν τα ηλεκτρονικά του συστήματος Dynamic Select, όπου ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τις ρυθμίσεις Comfort, Sport, Eco, Off-road, με επεμβάσεις σε κινητήρα, μετάδοση, ανάρτηση, τιμόνι, συστήματα υποβοήθησης. Ειδικά στο Off-road, η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχει τη μεταβαλλόμενη απόσβεση των αναρτήσεων, το γκάζι και τις περιττές αλλαγές ταχυτήτων.

Σε ότι αφορά τις διαστάσεις, η νέα γενιά της G-Class έχει μεγαλώσει κατά 5,3 εκατ. σε μήκος και 12,1 εκατ. σε πλάτος, ενώ η χρήση υψηλής ανθεκτικότητας αλουμινίου έχει βελτιώσει ως και 55% την ακαμψία και έχει πετύχει μείωση του βάρους κατά 170 κιλά. Είναι ήδη διαθέσιμη στην ελληνική αγορά με τον έναν και μοναδικό κινητήρα βενζίνης V8 4.0 lt (biturbo), που αποδίδει ισχύ 422 PS ίππους και ροπή 610 Nm.