Kαι δεύτερο υβριδικό εμπορικό σήμα από την Toyota


Δεύτερο, αποκλειστικά υβριδικό εμπορικό σήμα σχεδιάζει να λανσάρει η Toyota από το 2009, μετά την ενθαρρυντική υποδοχή που έχουν επιφυλάξει οι καταναλωτές στο Prius, σύμφωνα με δημοσίευμα στην κυριακάτικη έκδοση της ιαπωνικής οικονομικής ημερησίας ?The Nikkei?.
  • 29/6/2007
Δεύτερο, αποκλειστικά υβριδικό εμπορικό σήμα σχεδιάζει να λανσάρει η Toyota από το 2009, μετά την ενθαρρυντική υποδοχή που έχουν επιφυλάξει οι καταναλωτές στο Prius, σύμφωνα με δημοσίευμα στην κυριακάτικη έκδοση της ιαπωνικής οικονομικής ημερησίας ?The Nikkei?. Το δημοσίευμα, χωρίς να αποκαλύπτει τις πηγές του, υποστηρίζει ότι στόχος της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ετήσιες πωλήσεις του νέου εμπορικού σήματος ύψους 100.000 οχημάτων παγκοσμίως. Το νέο, αποκλειστικά υβριδικό εμπορικό σήμα αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο στα σχέδια τις Toyota να αυξήσει τις πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων της σε 1.000.000 οχήματα ετησίως μετά το 2010, ανταποκρινόμενη στις προσπάθειες για πιο αυστηρές ρυθμίσεις όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων στην Ιαπωνία, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ. τις αρχές Ιουνίου, η Toyota ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει περισσότερα του 1 εκατομμυρίου υβριδικά παγκοσμίως από τότε που έκανε το «ντεμπούτο» του το Prius, το 1997. Τα τρία τέταρτα αυτών των πωλήσεων ήταν πωλήσεις Prius.