Και όμως η Lancia είναι ζωντανή!


ΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ, Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΑΡΚΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ YPSILON ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 12/10/2019

Πρόκειται αναμφίβολα για ένα από τα μεγαλύτερα βιομηχανικά παράδοξα της εποχής μας και σίγουρα μία ένδειξη ότι πολλά πράγματα θα μπορούσαν να είχαν γίνει αλλιώς μέσα στο ιταλικό γκρουπ. Η ιστορική Lancia καταφέρνει να αντέχει ακόμα και να παραμένει εν ζωή, έστω και αν έχει περιοριστεί μόνο σε ένα παλιό μοντέλο και μόνο εντός των συνόρων της Ιταλίας.

Χάρη και σε κάποιες εκπτώσεις που κάνει η εταιρία, το οκτώ ετών Ypsilon είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στην Ιταλία, με πωλήσεις που ξεπερνούν πολλές άλλες δημοφιλείς μάρκες με καινούργια μοντέλα. Την κατάσταση έρχεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο μία νέα special έκδοση με την ονομασία Monogram η οποία τονίζει ακόμα περισσότερο τον πολυτελή χαρακτήρα που κάποτε ήθελαν να δώσουν στο σύνολο της Lancia.

Όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες, το κύριο χαρακτηριστικό της έκδοσης είναι το μονόγραμμα "Υ" που βρίσκεται σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου, από τις ζάντες έως τα προσκέφαλα των καθισμάτων. Προσφέρεται σε ένα και μόνο χρωματισμό, χρυσό με μαύρο, που το κάνει ιδιαίτερα εντυπωσιακό και ελκυστικό. 

Η βαφή του μάλιστα έχει κάποια εντυπωσιακά στοιχεία όπως το ντεγκραντέ από μαύρο σε χρυσό στην πρώτη κολόνα, ενώ υπάρχει και γυαλιστερό μαύρο πλαστικό σε διάφορα σημεία που το κάνει ακόμα πιο σικ και μοντέρνο.

Στο σαλόνι υπάρχουν νέα υφάσματα με "χρυσαφένιες" λεπτομέρειες δέρματος και στις ραφές. Υπάρχει επίσης ένα νέο αναβαθμισμένο σύστημα infotainment με οθόνη 5 ιντσών, κλιματισμό, δερμάτινο τιμόνι και πολλά ακόμα. Οι κινητήρες παραμένουν δύο, ο 1.2 λίτρων με 68 ίππων και δυνατότητα να καίει και LPG και ο 0,9 TwinAir με τους 80 ίππους που μπορεί να καίει και  βενζίνη αλλά και φυσικό αέριο.

Όπως και να έχει πάντως το μικρό Ypsilon συνεχίζει απτόητο την εμπορική του πορεία η οποία πολύ πιθανόν να ήταν ακόμα μεγαλύτερη αν έβγαινε και εκτός Ιταλίας (στην χώρα μας πάντως θα είχε αρκετές πωλήσεις αν ίσχυαν οι ιταλικές τιμές). Το σίγουρο πάντως είναι ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο καταφέρνει και συντηρεί εν ζωή μία ιστορική μάρκα και αυτό μόνο θετικό μπορεί να είναι.