Κι όμως, η ηλεκτρική Mercedes EQE είναι αντίστοιχα κερδοφόρα με την E-Class!


Χαράς ευαγγέλια για την Mercedes, που βλέπει ότι η ηλεκτρική EQE «ματσάρει» τα κέρδη της θερμικής E-Class.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 2/8/2022

Ποιος είπε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με το μεγαλύτερο κόστος παραγωγής και - αναπόφευκτα - με τις υψηλότερες τιμές πώλησης δεν είναι αποδοτικά για τις αυτοκινητοβιομηχανίες;

Δεδομένα όχι η Mercedes-Benz. Ο οικονομικός διευθυντής της εταιρίας, Harald Wilhelm, ξεκαθάρισε μιλώντας στο Automotive News ότι η νέα, αμιγώς ηλεκτρική, EQE (μπορείτε να την απολαύσετε στο τεύχος Αυγούστου του Car που κυκλοφόρησε το προηγούμενο Σάββατο 30/7) έχει ήδη περιθώριο κέρδους παρόμοιο με αυτό της E-Class.

Και όλα αυτά παρά το γεγονός ότι η διαφορά στην τιμή ανάμεσα στην φθηνότερη έκδοση της EV και στην E-Class με κινητήρα βενζίνης είναι τουλάχιστον 10.000 ευρώ, εις βάρος, σαφώς, της EQE (δείτε αναλυτικά τις επικαιροποιημένες τιμές των μοντέλων).

Αντίθετα, η ηλεκτρική EQS (επίσης μπορείτε να μάθετε τα πάντα γι’ αυτή στο τεύχος Αυγούστου του Car and Driver) δεν μπορεί ακόμα να συναγωνιστεί την κερδοφορία της S-Class, που αποτελεί το δικό της «εσωτερικό ανταγωνιστή» με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ωστόσο, σύμφωνα με τον Wilhelm, το περιθώριο κέρδους της είναι αρκετά κοντά!

Πριν από περίπου ένα χρόνο ο εκτελεστικός διευθυντής της Mercedes-Benz, Ola Kallenius, είχε «προειδοποιήσει» σχετικά για την EQS, επισημαίνοντας ότι τα κέρδη από τις πωλήσεις της θα είναι «λογικά», εξαιτίας του υψηλότερου κόστους που έχουν τα εξαρτήματα που απαιτούνται για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.