KIA: Μια από τις καλύτερες «πράσινες» μάρκες του 2013


Καταλαμβάνει την 37η θέση στην ετήσια έρευνα της Interbrand...

  • 2/7/2013

Η KIA Motors διακρίθηκε στην 37η θέση στη λίστα της Interbrand με τις 50 Καλύτερες Πράσινες Μάρκες Παγκοσμίως για το 2013 (Best Global Green Brands 2013) για πρώτη φορά στην ετήσια κατάταξη για την Αειφορία και την Περιβαλλοντική επίδοση των 100 καλύτερων εταιρειών στον κόσμο.

Η Interbrand αξιολογεί τις επιχειρήσεις με βάση την αγορά και την πραγματική περιβαλλοντική επίδοση της εταιρείας, των προϊόντων και των υπηρεσιών της.

Αυτή η τελευταία αναγνώριση από την Interbrand ακολουθεί την πρόσφατη εισαγωγή της KIA στις 100 Καλύτερες Μάρκες Παγκοσμίως για το 2012, στην οποία KIA ήρθε 87η.

Σύμφωνα με την μελέτη για τις 50 Καλύτερες Πράσινες Μάρκες του 2013, η KIA έχει εισάγει σύστημα οικολογικής διαχείρισης στην πρώτη γραμμή του στρατηγικού σχεδιασμού της εταιρείας, ενώ είχε δοθεί έμφαση στην ποιότητα και τη διαχείριση του σχεδιασμού από το 2006. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, η KIA έχει κάνει τεράστια βήματα για τη βελτίωση της απόδοσης των οχημάτων της (με ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση της αποδοτικότητας των καυσίμων) και έχει σαν μακροπρόθεσμο στόχο οχήματα με μηδενικές εκπομπές. Ως αποτέλεσμα των προσπαθειών της, η KIA συνεχίζει να ηγείται στον τομέα της περιβαλλοντικής αειφορίας.

«Κατά την άποψή μας, οι καλύτερες πράσινες μάρκες είναι εκείνες που όχι μόνο είναι βιώσιμες, ισχυρές και πρωτοποριακές, αλλά επίσης κερδοφόρες, ηθικές και οικολογικά υπεύθυνες. Επικροτούμε τις προσπάθειες της KIA Motors με στόχο την αειφορία σε όλες τις πτυχές των παγκόσμιων δραστηριοτήτων της οι οποίες την έκαναν ένα από τα Best Global Green Brands μας το 2013», δήλωσε ο Jez Frampton, Global CEO της Interbrand.

Η δέσμευση της KIA για την επίτευξη της βέλτιστης απόδοσης, πραγματοποιείται εν μέρει και μέσω της εισαγωγής των τελευταίων πράσινων τεχνολογιών στην συνεχώς αυξανόμενη γκάμα των προϊόντων της  με την ονομασία «EcoDynamics», εξασφαλίζοντας το ότι η εταιρεία θα παραμείνει μπροστά από τους παγκόσμιους κανονισμούς εκπομπών ρύπων και συνεχώς θα  βελτιώνει την μέση κατανάλωση καυσίμου για όλα τα προϊόντα της. Αυτό περιλαμβάνει την ανάπτυξη: υβριδικών κινητήρων για το μοντέλο Forte στην Κορέα και Optima στις παγκόσμιες αγορές, plug-in ηλεκτρικά οχήματα (PEV), πλήρως ηλεκτρικά οχήματα, ακόμη και ηλεκτρικά οχήματα κυψελών υδρογόνου.

Επίσης, έχει πραγματοποιήσει βελτίωση των περιβαλλοντικών επιδόσεών της στην αλυσίδα εφοδιασμού της, τα κέντρα παραγωγής και Logistics. Η μάρκα έχει αναγνωριστεί για την ελαχιστοποίηση των επιβλαβών εκπομπών από τη λειτουργία της και τη μείωση της χρήσης των υδάτινων πόρων κατά τη διαδικασία παραγωγής, καθώς και την ανακύκλωση περισσότερο από 90% των αποβλήτων που παράγονται κατά την παραγωγή στα εγχώρια εργοστάσια.

Εν τω μεταξύ, η μάρκα έχει και «Δραστηριότητες Κοινωνικής Ευθύνης» με το σύνθημα «A Better Way to Go» και την εισαγωγή στο «Green Light Project», μιας παγκόσμιας πρωτοβουλίας για την κατασκευή σχολείων και την παροχή σχολικών λεωφορείων για τα παιδιά που δεν έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση. Η «Green Light Project» πραγματοποιεί επίσης προγράμματα πρόληψης των ασθενειών σε κινητές ιατρικές μονάδες. Το 2012, η KIA πραγματοποίησε αύξηση των επενδύσεων για Δραστηριότητες Κοινωνικής Ευθύνης κατά 15% (σε σχέση με 2011).

Ο Executive Vice President και COO της KIA Motors Corporation, Tae-Hyun (Thomas) Oh, δήλωσε: «Η KIA Motors συνεχίζει να επενδύει σημαντικά στην αειφόρο ανάπτυξη, την περιβαλλοντική επίδραση και την εταιρική κοινωνική ευθύνη σε όλο τον κόσμο. Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ασφαλή, οικονομικά και φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα σε όλες τις εγκαταστάσεις παραγωγής μας, ενώ οι επιχειρηματικές πρακτικές μας έχουν αναπτυχθεί με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη. Οι υπάλληλοι της KIA σε όλο τον κόσμο εργάζονται σκληρά για να διασφαλιστούν οι περιβαλλοντικές επιδόσεις σε όλες τις πτυχές της επιχείρησης και θα συνεχίσουν να επενδύουν στην ενθάρρυνση της αειφόρου ανάπτυξης».